A M
- Viesti luotiin 5 päivää sittenArvosana: 4 / 5
Erittäin tyytyväinen
Mielestäni tuote on erittäin hyvä! Täydellinen värjäysten välillä. Ainoa asia on, että mielestäni se roiskuu suihkutettaessa. Enkä pidä siitä, kun se värjää päänahkaa, kun minulla on keskijakaus, joten sen saaminen vain hiuksiin vaatii hieman kikkailua. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Erittäin tyytyväinen172 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5
Sekalainen arvio
Mitä pidin, oli se, että se erotti ripset, se teki siitä paremman kuin monet muut ripsivärit, joita olen kokeillut. Se ei murentunut ja pysyi hyvin koko päivän. Mutta ottaen huomioon hinnan ja sen, mitä he lupaavat, olin pettynyt, se ei antanut lainkaan kaarevia ripsiä tai ”jopa +800% enemmän volyymia ripsille”. Ja se pysyy melko tiukasti, joten sitä ei ole helppo pestä pois. Harja tuntui jotenkin kömpelöltä. Osallistun testipaneeliin ja olen saanut ilmaisen testituotteen.1 product in post Sekalainen arvio182 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 2 / 5
Ei suosikkia
Olen osallistunut testipilotiksi Smartsonin kautta ja saanut ilmaisen tuotteen. En ollut niin ihastunut tähän voiteeseen. Vaikka minulla on erittäin kuiva iho, se ei imeytynyt ihoon kovin hyvin, vaan jäi pinnalle. Mutta oli hyvä, että se oli hajusteeton.1 product in post Ei suosikkia73 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenMoikka Ihanaa, että pääsit kokeilemaan tätä tuotetta, harmi vain, että se ei ollut ihan oikea ihollesi. Kokeilehan käyttää tuotetta vielä vähän aikaa, usein uusia tuotteita pitää käyttää pidempään, jotta iho tottuu niihin. Joten se voisi olla hyvä idea antaa sille vielä vähän aikaa, pidetään peukkuja, että se sopii paremmin sitten 🤞🥰
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5
Hyvä
Osallistun testipilotiksi Smartsonin kautta ja sain ilmaisen testituotteen. Pidin siitä. Se ei kuivattanut ihoa eikä kutittanut, ja siinä oli erittäin kevyt, mieto tuoksu. Mutta ei tehokkaampi kuin halvemmat vaihtoehdot.1 product in post Hyvä96 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5
Erittäin hyvä!!
Olen osallistunut testipilotiksi Smartsonin kautta ja saanut ilmaisen tuotteen. Olin erittäin vaikuttunut. Puhdistaa erittäin hyvin ilman, että iho kuivuu. Sopii erittäin hyvin herkälle ja kuivalle iholleni. Aion ostaa tämän tuotteen!1 product in post Erittäin hyvä!!51 näyttöä