Anna

  • Viesti luotiin 5 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kaipasin huuliväriä

    Tähän asti kaikki hyvin. Kaipasin vain huuliväriä. Tarkistin vielä laukusta, mutta siellä ei ollut mitään. Laukku ei ollut niin huono kuin luulin, kunhan taittaa kahvan sivulle, on aika helppo laittaa tavaroita sisään, mielestäni.
    1 product in post Kaipasin huuliväriä
    747 näyttöä