Anna
- Viesti luotiin 5 päivää sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Kaipasin huuliväriä
Tähän asti kaikki hyvin. Kaipasin vain huuliväriä. Tarkistin vielä laukusta, mutta siellä ei ollut mitään. Laukku ei ollut niin huono kuin luulin, kunhan taittaa kahvan sivulle, on aika helppo laittaa tavaroita sisään, mielestäni.1 product in post Kaipasin huuliväriä747 näyttöä