Camilla Victoria

  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 3 / 5

    Kevyt ja kosteuttava naamio

    Tätä käytetään samanlaisen shampoon jälkeen. Se on paljon kevyempi kuin tavalliset hiusnaamiot eikä oikeastaan tuoksu miltään erityiseltä, mikä on mielestäni hyvä ottaen huomioon käyttämäni hajuvesi. Annan tälle arvosanaksi 3, koska en pidä purkista: se on ärsyttävä ja vaikea käsitellä suihkussa. Lisäksi se ei ole tiukasti ottaen välttämätön, kun käyttää samanlaista shampoota. Mutta se antaa ylellisyyden tunteen ja auttaa hiuksia säilyttämään hieman kosteutta tai estää niitä kuivumasta yhtä nopeasti kuin tavallisesti. Se on myös melko kallis. Suositellaan. Arviointi tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai tuotteen ilmaiseksi.
    1 product in post Kevyt ja kosteuttava naamio
    113 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 1 kuukausi
      Näkee, että hiukset näyttävät raikkailta!
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5

    Fantastinen shampoo!

    Tämä shampoo on yksi parhaista, joita olen koskaan kokeillut. Se tuoksuu sitruksen ja pähkinöiden sekoitukselta, joka on melko neutraali eikä häiritse hajuvettäni jälkikäteen. Hiukset tulevat pehmeiksi ja tuntuvat sekä näyttävät paksummilta. Se on aivan mahtavaa! Parasta on, että jos on kiire, ei tarvitse käyttää hoitoainetta jälkeenpäin (suositellaan, mutta ei ole ehdottoman välttämätöntä). Yritän saada tämän budjettiini, kun pullo on tyhjä, mitä jo pelkään! Suosittelen lämpimästi! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai tuotteen ilmaiseksi.
    1 product in post Fantastinen shampoo!
    221 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 1 kuukausi
      Hiukset muuttuvat kiiltäviksi ja näyttävät/tuntuvat paljon paksummilta.