Cassandra
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Mielestäni tämä primer on hyvä. Olen ostanut sen uudelleen, koska se on yksi parhaista, joita olen kokeillut helposti rasvoittuvalle iholleni. Kasvot eivät muutu liian mattaisiksi, mutta kiilto pysyy poissa ja meikki pysyy kauniina koko päivän. Se on riittoisa ja tuntuu kevyeltä kasvoilla.1 product in post Hyvä84 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sitten1 näyttöä