Elin

  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten

    Hyvä seuraava askel?

    Hei! Olen käyttänyt erilaisia retinoidituotteita "the ordinary" -merkiltä ja käyttänyt The Ordinary Granactive Retinoid 2% Emulsionia joka päivä (joskus joka toinen päivä yhdessä salisyylihapon kanssa muina iltoina) noin 1,5 vuoden ajan ja ihoni tuntuu pitävän siitä. Haluaisin kuitenkin siirtyä seuraavalle tasolle retinolin käytössä ja mietin, sopisiko tämä tuote vahvuudeltaan siihen?
    1 product in post Hyvä seuraava askel?
    969 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Hei Elin 😊 Tämä voisi ehdottomasti olla sinulle erittäin hyvä seuraava askel. A-Game 5 sisältää retinalia, joka on aktiivisempi muoto A-vitamiinista kuin Granactive Retinoid. Tämä tarkoittaa, että voit saada lisää vaikutusta esimerkiksi ihon rakenteeseen, heleyteen ja hienoihin juonteisiin, ilman että vahvuuden nousu on liian suuri. Suosittelemme tuotteen asteittaista käyttöönottoa, esimerkiksi joka toinen ilta aluksi, ja että jatkat ihon reaktioiden seuraamista, erityisesti jos käytät myös salisyylihappoa ihonhoitorutiinissasi. Mukavaa päivänjatkoa! 🌼