Emelie Fors Eren

  • Viesti luotiin 1 tunti
    Arvosana: 4 / 5

    Ihana kosteutus

    Tämä tuote on oikeasti miellyttävä iholla ja tuoksuu hyvältä. Iho tuntuu kosteutetulta ja hinta on ehdottomasti kohtuullinen. Tuote, joka tarvitaan kylpyhuoneen kaapissa. Se ei saa viittä tähteä, koska siinä ei ole sellaista WOW-tunnetta.
    1 product in post Ihana kosteutus
    10 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Melko ok puhdistus

    Puhdistustuotteella on hyvä hinta. Ja he ovat aina ystävällisiä, mutta voin sanoa näin, että käytin tätä ahkerasti noin viikon ajan ja sitten palasin vanhaan kasvojenpuhdistusaineeseeni. Tämä on hajusteeton, mikä on vähän harmi, mutta tietenkin hyvä niille, jotka ovat herkkiä. Hyvä pakkaus pumppulla, mutta en pidä koostumuksesta enkä tunteesta, jonka se antaa iholla. Ei öljyinen eikä vaahtoava. Tuntuu iholla kerrokselta, jos minun pitäisi jotenkin selittää. En aio ostaa sitä uudelleen enimmäkseen sen tunteen takia, jonka se antoi iholleni.
    1 product in post Melko ok puhdistus
    7 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    En tarvitse enempää!

    Kun löytää tuotteen, jota vain rakastaa, tunnen, etten tarvitse kokeilla mitään muuta. Onko muitakin kuin minä, jotka ovat näin? Se erottaa ripseni, ei paakkuja, ne tulevat niin kauniiksi ja pitkiksi. Ei vedenkestävä, mutta en tarvitse sitäkään. Rakastan tätä. Ja hinta, niin hyvä! Tämä on ehdoton suosikkini!
    1 product in post En tarvitse enempää!
    29 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 tuntia sitten
    2 näyttöä
  • Viesti luotiin 6 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ei wow

    Tätä leave-in-suihketta on ollut niin paljon hypetystä, että minun piti kokeilla sitä. Mutta onko se hypen arvoinen? 329 kruunua, mielestäni on muitakin tuotteita, jotka ovat hyviä. Tuoksu on miellyttävä, ja se antaa hiuksille kauniin kiillon ja pehmeyden, ja se on auttanut minua halkiintuneisiin latvoihin. Mutta ajattelen, että hyvä hiusnaamio voi myös auttaa minua siinä. Kysymys on, kuinka monta vaihetta haluaa rutiiniinsa. En usko, että ostan sitä uudelleen. Eniten hinnan takia. Eikö se tunnu riittoisalta? Mitä mieltä olette?
    1 product in post Ei wow
    92 näyttöä
  • Viesti luotiin 6 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Varmaankin parempi eri sävyllä

    Rakastan bronzing stickiä, mutta tämä sävy ei sopinut minulle lainkaan. Liian tumma vaaleanpunainen minun iholleni, varmasti tosi kaunis hieman tummemmalla iholla. Olen hyvin vaalea. Seuraavalla kerralla kokeilen vaaleampaa vaaleanpunaista sävyä essenceltä Mutta edullinen! Niin halpa. Ja silti hyvä kestävyys. Mutta annan 3/5.
    1 product in post Varmaankin parempi eri sävyllä
    102 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 6 tuntia sitten
      Se on niin cooooool Olet niin hieno
  • Viesti luotiin 6 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Päivittäinen pakko

    Rakastan tätä aurinkopuuteria. Olen aina käyttänyt puuterimuotoista aurinkopuuteria, mutta rakastan tätä stickiä, joka antaa vahamaisemman tunteen. Väri, täydellinen! Se pysyy hyvin, ja hinta? Se on hullua! Olen käyttänyt sitä useita kuukausia, eikä se lopu koskaan. Niin edullinen. Suosittelen kaikkia ostamaan sen! Miksi maksaa paljon enemmän vastaavasta tuotteesta? Essence Cosmeticsilla on niin paljon hyvää!
    1 product in post Päivittäinen pakko
    34 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 tuntia sitten
    3 näyttöä
  • Viesti luotiin 8 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ei sopinut hiuksilleni

    Hiukseni ovat hyvin ohuet ja hienot, ja takkuuntuvat helposti. Käytän yleensä Tangle Teezer -mallia, koska se sopii hiuksilleni, mutta kokeilin ostaa tämän harjan, koska olin kuullut siitä paljon hyvää, mutta se ei toimi hiuksilleni. Se tarttuu kiinni ja tuntuu siltä, että se vahingoittaa hiuksiani. Joten valitettavasti vain 3/5
    1 product in post Ei sopinut hiuksilleni
    25 näyttöä