Emma

Lyko Creator
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Niin fiksua!

    Mielestäni on niin fiksua, että on kehitetty tuote, jolla voi helposti poistaa toisen tuotteen ja saada hiukset taas raikkaammiksi! 🌸
    1 product in post Niin fiksua!
    2 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 2 / 5

    Toimii ihan hyvin!

    Ehdottomasti helppo käyttää, mutta en ollut varautunut siihen, että se olisi niin tahmea😅
    1 product in post Toimii ihan hyvin!
    15 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 2 päivää sitten
      Hei Emma!💕 Kiitos, että jaoit kokemuksesi! Onpa ihanaa, että pidit tuotteen käytön helppoutta 🥰 Kokemus voi vaihdella sen mukaan, kuinka paljon tuotetta käyttää, ja joskus pienempi määrä riittää saavuttamaan halutun tuloksen ja kevyemmän tunteen hiuksissa. 🙏 Kiitos vielä arvostelustasi, ja toivomme, että saat silti iloa siitä ihanasta volyymista, jonka tuote voi antaa ✨💖
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Hyvä!

    Rakastan yksinkertaisia tuotteita, joita on nopea käyttää, ja tämä tuntuu täydelliseltä pienten hiusten siistimiseen, erityisesti näiden vauvanhiusten hoitoon, joita saa kahden lapsen jälkeen🙈
    1 product in post Hyvä!
    13 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5

    Huippu!

    Mielestäni se oli hyvä ja helppo käyttää. Kuivuu melko nopeasti, ja se pitää kulmakarvat paikoillaan useita päiviä 😊
    1 product in post Huippu!
    14 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 3 / 5

    Hyvä

    Pidän todella tuotteista, jotka pitävät kampauksen paikoillaan ilman turhaa vaivaa, ja tämä tuntuu olevan sellainen tuote. Jos pidät siisteistä lookeista tai haluat hiusten pysyvän koko päivän, tämä tuntuu selkeältä suosikilta laukussa ☺️
    1 product in post Hyvä
    21 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Superhyvä!!

    Pitää hiukseni niin hyvänä, useita päiviä. Uusi ehdoton suosikkini muotoilutuote ja lämpösuoja 🩷🙏🏼 Kuitenkin se on tietenkin hieman kuin hiuslakka ja hiukset saavat “hiuslakkatekstuuri”, mutta se on erittäin vähän 🥰 Toimii kuitenkin omalla merkilläni pidennyksille ❣️
    1 product in post Superhyvä!!
    3390 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 9 kuukautta sitten
    7 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 9 kuukautta sitten
    3 näyttöä