Emmy
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Pullo vuoti
Olen yleensä aina erittäin tyytyväinen, kun saan tavaroita Lyko:lta. Tällä kertaa oli pettymys avata paketti. Ostin uuden setting-suihkeen ja huomasin, että se on vuotanut ja sotkenut koko ulkopuolen. Pullosta puuttuu siis tuotetta..1 product in post Pullo vuoti545 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenHei Emmy! 🌞 Kuinka harmillista, että tuotteesi on vuotanut. Voit käydä Oma sivuilla → Tilaushistoria → Reklamaatio ja rekisteröidä reklamaation, jotta voimme auttaa sinua tarkistamaan tämän 🤗 Pidä huolta itsestäsi 💖