Emmy

  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Pullo vuoti

    Olen yleensä aina erittäin tyytyväinen, kun saan tavaroita Lyko:lta. Tällä kertaa oli pettymys avata paketti. Ostin uuden setting-suihkeen ja huomasin, että se on vuotanut ja sotkenut koko ulkopuolen. Pullosta puuttuu siis tuotetta..
    1 product in post Pullo vuoti
    545 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sitten
      Hei Emmy! 🌞 Kuinka harmillista, että tuotteesi on vuotanut. Voit käydä Oma sivuilla → Tilaushistoria → Reklamaatio ja rekisteröidä reklamaation, jotta voimme auttaa sinua tarkistamaan tämän 🤗 Pidä huolta itsestäsi 💖