Enriette
- Viesti luotiin 9 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Ok riittävästi!
Olen hieman pettynyt. Tuote tekee sen, mitä sen pitää, mutta se antaa minulle liian vähän eikä vaikuta kovin luovalta. Tällä hinnalla olisin odottanut enemmän. Se on ihan ok, mutta ei vaikuta minuun.1 product in post Ok riittävästi!327 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 9 kuukautta sittenHei Enriette! Kiitos, että jaoit kokemuksesi🥰 Toivotan sinulle mukavaa päivää💐