Felicia
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Ok kulmaväri
Kiva väri kulmiin, mutta kokeilin värjätä ripseni tällä ja sain vähän silmään poiston aikana. Se sattui paljon ja poltti pitkään, joten en suosittele käyttämään tätä ripsivärinä. Outoa on, että olen käyttänyt "musta-sinistä" väriä aiemmin silmiin, eikä siinä ollut ongelmia🤷🏼♀️1 product in post Ok kulmaväri916 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHei Felicia 😊 Kiitos, että jaoit kokemuksesi! Onpa kiva, että pidät kulmaväristä 💛 Se on todellakin etu, kun sitä riittää moniin käyttökertoihin. Ymmärrän, että silmäsi kirvelivät, kun sait tuotetta silmään 🤍 Silloin on tärkeää huuhdella huolellisesti haalealla vedellä. Jos haluat kokeilla uudelleen tulevaisuudessa, voin suositella näitä tyynyjä, ne tekevät ripsien värjäämisestä hieman helpompaa ja hallitumpaa 🖤 lyko.com/sv/refectocil/refectocil-silicone-pads Mukavaa päivänjatkoa 🌸