Filippa
- Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvät hiuslenkit, toimivat erinomaisesti
Hyvät hiuslenkit, saa mitä odottaa. Eivät ole liikaa venyviä, joten jos sinulla on hyvin paksut ja paljon hiuksia, et ehkä saa lenkkiä kierrettyä niin monta kertaa. Plussaa tässä on, että itse hiuslenkki pysyy vähemmän venyneenä pidempään, koska ne ovat hieman "jäykempiä". Minulla itselläni on paksut ja paljon hiuksia, ja saan lenkin kierrettyä kolme kertaa tavalliseen poninhäntään. Jos haluan kuitenkin laittaa hiukset nutturalle, voi olla vaikeampaa saada hiukset kierrettyä.1 product in post Hyvät hiuslenkit, toimivat erinomaisesti64 näyttöä - Viesti luotiin 9 kuukautta sitten
Loppu?
Hei! Ihmettelen, milloin tämä tuote tulee taas varastoon? Haluaisin todella ostaa sen ennen kuin jäsenalennus loppuu!1 product in post Loppu?539 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 9 kuukautta sittenHei! 👋🏼 Onpa hauskaa, että olet tutustunut tähän kaunottareen!🤍 Tällä hetkellä en valitettavasti voi sanoa tarkkaa päivämäärää, jolloin se tulee taas varastoon, MUTTA toivon, että se ei kestä liian kauan! 🫧 Suosittelen, että klikkaat SEURAA, niin saat sähköpostia heti, kun tuote on taas varastossa!🎉 Pitäkää huolta!🤍1 tykkää
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten7 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten10 näyttöä