Fredrik
- Viesti luotiin 4 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Huono koostumus ja epämiellyttävä tuoksu
Huono koostumus ja epämiellyttävä tuoksu. Koostumus on kova ja liukuu käsistä. En valitettavasti osta tätä enää koskaan.1 product in post Huono koostumus ja epämiellyttävä tuoksu7 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenHei Fredrik! 😊 Kiitos, että käytit aikaa jakamaan kokemuksesi tuotteesta, vaikka tällä kertaa se ei ihan osunut nappiin. Pidän peukkuja, että sinulla on suosikki, johon voit turvautua 🤞✨ Toivotan sinulle oikein hyvää päivää! 🌷