Fredrik

  • Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Huono koostumus ja epämiellyttävä tuoksu

    Huono koostumus ja epämiellyttävä tuoksu. Koostumus on kova ja liukuu käsistä. En valitettavasti osta tätä enää koskaan.
    1 product in post Huono koostumus ja epämiellyttävä tuoksu
    7 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sitten
      Hei Fredrik! 😊 Kiitos, että käytit aikaa jakamaan kokemuksesi tuotteesta, vaikka tällä kertaa se ei ihan osunut nappiin. Pidän peukkuja, että sinulla on suosikki, johon voit turvautua 🤞✨ Toivotan sinulle oikein hyvää päivää! 🌷