Frida Marlene

  • Viesti luotiin 8 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Todella hyvä kuivalle päänahalle

    Olen käyttänyt märkään hiukseen. Mielestäni se on todella auttanut kuivaan päänahkaani. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Todella hyvä kuivalle päänahalle
    2 näyttöä
  • Viesti luotiin 8 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Täydellinen UV-suoja

    Loistava ottaa mukaan rannalle. Helppo käyttää. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testikuljettaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Täydellinen UV-suoja
    1 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 5 / 5

    Pidän siitä!

    Sekä minä että päänahkani pidämme siitä paljon! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testikuljettaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Pidän siitä!
    13 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Täydellinen vauvan hienoharjalle

    Erittäin hyvä kaikille vauvan hienoharjalle. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Täydellinen vauvan hienoharjalle
    6 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Hyvä hiusten pesun välttämiseen

    Pidän paljon! Täydellinen, kun haluaa välttää hiusten pesemisen, kun hiuksissa on paljon tuotetta tai kun haluaa vain raikkaamman tunteen. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Hyvä hiusten pesun välttämiseen
    3 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Erittäin hyvä lisävolyymiin

    Hyvä tuote lisävolyymiin, jota voi myös pöyhiä päivän aikana. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Erittäin hyvä lisävolyymiin
    3 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä, mutta hieman valkoisia hilseitä

    Hyvä tuote, joka pitää kulmakarvat paikoillaan, valitettavasti kuivuttuaan siitä jää hieman valkoisia hilseitä, mutta ne on helppo harjata pois Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Hyvä, mutta hieman valkoisia hilseitä
    6 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Pidän siitä paljon

    Hyvä tuoksu, hyvä kestävyys ja helppo harjata
    1 product in post Pidän siitä paljon
    2 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Hyvä ja kaunis suihke

    Se todella pitää, mitä lupaa, ja meikki pysyy paikallaan koko päivän. Mielestäni sain myös kauniin hehkun siitä. Pieni miinus siitä, että suihke oli hieman liian kova, mikä tarkoitti, että kasvojen peittämiseen tarvittiin useita suihkeita; olisi ollut parempi, jos se olisi ollut enemmän kuin pilvi suihkuttaessa. Mutta muuten olen super tyytyväinen! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Hyvä ja kaunis suihke
    9 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Kaunis ja täyteläinen kiilto

    Olen kokeillut juuri jellyä ja pidän siitä todella paljon. Sujuva applikaattori ja kiilto tuntuu todella täyteläiseltä. Ihana huulilla ja todella kaunis kiilto. Uusi suosikkihuulikiiltoni, kun en halua väriä, vaan vain kiiltoa. Kokeilin sitä myös lipstainin päällä ja se näytti todella kauniilta. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Kaunis ja täyteläinen kiilto
    17 näyttöä