Frida Marlene
- Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Todella hyvä kuivalle päänahalle
Olen käyttänyt märkään hiukseen. Mielestäni se on todella auttanut kuivaan päänahkaani. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Todella hyvä kuivalle päänahalle2 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 5 / 5
Täydellinen UV-suoja
Loistava ottaa mukaan rannalle. Helppo käyttää. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testikuljettaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Täydellinen UV-suoja1 näyttöä - Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5
Pidän siitä!
Sekä minä että päänahkani pidämme siitä paljon! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testikuljettaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Pidän siitä!13 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Täydellinen vauvan hienoharjalle
Erittäin hyvä kaikille vauvan hienoharjalle. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Täydellinen vauvan hienoharjalle6 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Hyvä hiusten pesun välttämiseen
Pidän paljon! Täydellinen, kun haluaa välttää hiusten pesemisen, kun hiuksissa on paljon tuotetta tai kun haluaa vain raikkaamman tunteen. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Hyvä hiusten pesun välttämiseen3 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Erittäin hyvä lisävolyymiin
Hyvä tuote lisävolyymiin, jota voi myös pöyhiä päivän aikana. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Erittäin hyvä lisävolyymiin3 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5
Hyvä, mutta hieman valkoisia hilseitä
Hyvä tuote, joka pitää kulmakarvat paikoillaan, valitettavasti kuivuttuaan siitä jää hieman valkoisia hilseitä, mutta ne on helppo harjata pois Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Hyvä, mutta hieman valkoisia hilseitä6 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Pidän siitä paljon
Hyvä tuoksu, hyvä kestävyys ja helppo harjata1 product in post Pidän siitä paljon2 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
Hyvä ja kaunis suihke
Se todella pitää, mitä lupaa, ja meikki pysyy paikallaan koko päivän. Mielestäni sain myös kauniin hehkun siitä. Pieni miinus siitä, että suihke oli hieman liian kova, mikä tarkoitti, että kasvojen peittämiseen tarvittiin useita suihkeita; olisi ollut parempi, jos se olisi ollut enemmän kuin pilvi suihkuttaessa. Mutta muuten olen super tyytyväinen! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Hyvä ja kaunis suihke9 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Kaunis ja täyteläinen kiilto
Olen kokeillut juuri jellyä ja pidän siitä todella paljon. Sujuva applikaattori ja kiilto tuntuu todella täyteläiseltä. Ihana huulilla ja todella kaunis kiilto. Uusi suosikkihuulikiiltoni, kun en halua väriä, vaan vain kiiltoa. Kokeilin sitä myös lipstainin päällä ja se näytti todella kauniilta. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Kaunis ja täyteläinen kiilto17 näyttöä