• Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 viikkoa sitten
    Arvosana: 2 / 5

    2 in 1 tuote

    Rakastan, että se on 2 in 1 tuote, ripsiseerumi + ripsiväri! Toivon, että markkinoilla olisi enemmän tällaisia tuotteita, koska se sopii minulle täydellisesti, kun joskus unohdan käyttää ripsiseerumia iltaisin, tiedän, että ripseni saavat pienen boostin päivän aikana tämän tyyppisellä ripsivärillä sen sijaan💁‍♀️ Pidän itse ripsivärin muoviharjasta, mutta minulla on vaikeuksia saada ripseni pysymään ylhäällä ei-vesiliukoisilla ripsiväreillä, ja valitettavasti tämä oli myös tämän kanssa... se oli liian raskas ripsilleni ja laski ne heti, vaikka taivutin ne ripsentaivuttajalla. Sitten minusta se oli hieman vaikea kerrostaa, koska se kuivui todella nopeasti, ja olen sellainen henkilö, joka tykkää käyttää aikaa ripsiin, en oikein tuntenut, että voisin tehdä niin tämän kanssa😅 Mutta jos pidät luonnollisesta lopputuloksesta ja haluat vain korostaa ripsiäsi hieman, sanoisin, että se voi olla hyvä vaihtoehto juuri siihen💞 #lykoxlenoites
    1 product in post 2 in 1 tuote
    516 näyttöä
  • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5

    Positiivisesti yllättynyt

    Henkilönä, joka on hyvin nirso ripsivärin suhteen, olin positiivisesti yllättynyt kokeillessani tätä ripsiväriä. Minulla on hyvin ohuet ja pitkät ripset, jotka tarvitsevat ripsivärin, joka erottaa ne hyvin. Ripsiväri erotti ripset erittäin hyvin ja levittyi helposti ilman, että painoi niitä alas. Koin kuitenkin hieman vaikeaksi kerrostaa sitä useammalla kerroksella, sillä se kuivui hyvin nopeasti ripsiin. Mutta muuten siitä ei ole mitään huonoa sanottavaa! Se saa ehdottomasti paikan meikkirutiinissani "primer"-ripsivärinä ennen tavallista ripsiväriäni, juuri saadakseni kauniin erotuksen ja tietenkin saadakseni mukaan seerumin. #lykoxlenoites
    1 product in post Positiivisesti yllättynyt
    577 näyttöä