Siirtyä jhk sisältöön
FI
Vaikuttaa siltä, että verkkoselaimessasi ei ole JavaScriptiä aktivoituna. Se vaaditaan tämän sivun käyttämiseen.
Yli 1000 merkkiä jopa -40 %💸😍
Sulje
Omat sivuni
Omat sivuni
Yhteystietoni
Tilaushistoria
Suosikit
Tuotevahti
Kutsu ystäväsi
Club Lyko
Uutiskirjeet ja tekstiviestit
Lyko Community
Lyko Community
Ilmoitukset
Kirjaudu ulos
iidapeppiina10
Seuraajat
2
Seuraa
6
Seuraa
iidapeppiina10
3 vuotta sitten
Viesti luotiin 3 vuotta sitten
Arvosana: 5 / 5
Hyvä tuote
Olen käyttänyt maaliskuusta kesäkuuhun ja hyvin on toiminut, kosteuttaa ihoa ja ehkäisee kuivutta. Ajattelin ostaa toisenkin kerran.
1 product in post Hyvä tuote
3 tykkää
Kommentoi
899 näyttöä
Kirjaudu
lähettääksesi kommentin