Ingrid

  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 1 / 5

    Älä osta

    Tämä on pahin kiinnityssuihke, jota olen kokeillut. Se murustuu ja meikkiin tulee paljon valkoisia läikkiä.
    1 product in post Älä osta
    731 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sitten
      Hei Ingrid! 😊 Ikävää kuulla, ettei tämä ollut suosikkisi ❤ Pieni vinkki, joka saattaa olla kokeilemisen arvoinen ✨ Ravista pulloa hyvin 10–15 sekuntia ennen käyttöä, pidä sitä noin 20–30 cm kasvoistasi ja suihkuta kevyesti X + T -kuvion mukaisesti. Anna kerrosten kuivua hieman levitysten välillä 😊 Voit myös kokeilla suihkuttaa hieman puhtaalle meikkisienelle ja painella tuotetta varovasti ihoon – se voi joskus auttaa välttämään valkoisia pilkkuja. Toivottavasti se toimii sinulle paremmin 🤍 Kiitos, että jaoit kokemuksesi! Mukavaa päivänjatkoa 🤗🌸
      2 tykkää