IsabellaFilippa

  • Viesti luotiin 1 viikko
    1 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Suosikki!

    Minun ehdoton suosikkipohjameikkini. Voidaan kerrostaa peittävämmäksi🌟 erittäin monikäyttöinen meikkivoide, jossa voit itse hallita peittävyyttä.
    1 product in post Suosikki!
    303 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kaunis väri!

    Huulilla tuntuu hieman pistelyä, mutta en ole huomannut mitään plumping-efektiä (enkä haluakaan sitä). Väri 601 on todella kaunis, olisi ollut viisi tähteä, jos tämä olisi ilman plumping-efektiä.
    1 product in post Kaunis väri!
    31 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Halpa ja niin hyvä!!

    Olen kokeillut useita vaahtoja, sekä kalliita että halpoja, mutta tämä on ehdottomasti paras! Koska minulla on hyvin pehmeät hiukset, on vaikea saada volyymi ja muotoilu pysymään, mutta tämän kanssa muotoilu ja volyymi kestävät päiviä! Voi myös pestä harvemmin🌟 suosittelen lämpimästi!
    1 product in post Halpa ja niin hyvä!!
    18 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 viikko
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Helppo käyttää

    Helppo käyttää, täyttää kulmat kauniisti. Ainoa haittapuoli on, että harjaan tulee liikaa tuotetta, joten se pitää pyyhkiä pois, jotta väri ei paakkuunnu.
    1 product in post Helppo käyttää
    169 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Suosittelen!

    Hyvä ripsiväri niille, jotka eivät halua liian "kovaa" väriä silmissä. Pysyy koko päivän ilman murenemista, kestää sekä suihkun että kylvyn!
    1 product in post Suosittelen!
    1090 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kaunis & syväpuhdistava

    Erittäin kaunis ja kosteuttava, puhdistaa syvältä!
    1 product in post Kaunis & syväpuhdistava
    2264 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Lempiväline

    Ihan ehdoton lempiseerumini, käytän sen jälkeen centella cleansing foamia! Jättää ihon kosteutetuksi ja rauhalliseksi, sopii hyvin akneherkälle iholle!
    1 product in post Lempiväline
    789 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rauhoittava!

    Erittäin miellyttävä tuote, joka jättää ihon kosteutetuksi ja rauhalliseksi! Täydellinen herkälle ja akneen taipuvaiselle iholle☺️
    1 product in post Rauhoittava!
    979 näyttöä