IsabellaFilippa
- Viesti luotiin 1 viikko1 näyttöä
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Suosikki!
Minun ehdoton suosikkipohjameikkini. Voidaan kerrostaa peittävämmäksi🌟 erittäin monikäyttöinen meikkivoide, jossa voit itse hallita peittävyyttä.1 product in post Suosikki!303 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Kaunis väri!
Huulilla tuntuu hieman pistelyä, mutta en ole huomannut mitään plumping-efektiä (enkä haluakaan sitä). Väri 601 on todella kaunis, olisi ollut viisi tähteä, jos tämä olisi ilman plumping-efektiä.1 product in post Kaunis väri!31 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Halpa ja niin hyvä!!
Olen kokeillut useita vaahtoja, sekä kalliita että halpoja, mutta tämä on ehdottomasti paras! Koska minulla on hyvin pehmeät hiukset, on vaikea saada volyymi ja muotoilu pysymään, mutta tämän kanssa muotoilu ja volyymi kestävät päiviä! Voi myös pestä harvemmin🌟 suosittelen lämpimästi!1 product in post Halpa ja niin hyvä!!18 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Helppo käyttää
Helppo käyttää, täyttää kulmat kauniisti. Ainoa haittapuoli on, että harjaan tulee liikaa tuotetta, joten se pitää pyyhkiä pois, jotta väri ei paakkuunnu.1 product in post Helppo käyttää169 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Suosittelen!
Hyvä ripsiväri niille, jotka eivät halua liian "kovaa" väriä silmissä. Pysyy koko päivän ilman murenemista, kestää sekä suihkun että kylvyn!1 product in post Suosittelen!1090 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kaunis & syväpuhdistava
Erittäin kaunis ja kosteuttava, puhdistaa syvältä!1 product in post Kaunis & syväpuhdistava2264 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Lempiväline
Ihan ehdoton lempiseerumini, käytän sen jälkeen centella cleansing foamia! Jättää ihon kosteutetuksi ja rauhalliseksi, sopii hyvin akneherkälle iholle!1 product in post Lempiväline789 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rauhoittava!
Erittäin miellyttävä tuote, joka jättää ihon kosteutetuksi ja rauhalliseksi! Täydellinen herkälle ja akneen taipuvaiselle iholle☺️1 product in post Rauhoittava!979 näyttöä