JM

  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Roskaa, älä osta

    Meni suoraan metallinkierrätykseen. Sakset "terät" ovat liian heikot, joten ne vain taivuttavat kynttä. Luulin, että Lykon merkki takaa jonkinlaisen laadun, mutta ilmeisesti ei. Osta jotain muuta
    1 product in post Roskaa, älä osta
    56 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 3 viikkoa sitten
      Hei! 👋 Kiitos, että jaoit kokemuksesi, vaikka onkin harmillista kuulla, että sakset eivät vastanneet odotuksiasi 🤍 Välitämme palautteesi tietenkin eteenpäin vastuulliselle osastolle. Jos epäilet, että omassa kappaleessasi on jotain vikaa, olet lämpimästi tervetullut tekemään reklamaation Omat sivut -palvelun kautta, niin katsomme asiaa mielellämme tarkemmin 🙏 Kaikkea hyvää!