Kristine Bine
- Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 5 / 5
Antaa hyvää kosteutusta
Olin hyvin skeptinen tämän suhteen, koska pelkäsin hiusten rasvoittuvan. Mutta se on todella miellyttävä päänahalle. Käytän sitä päivittäin! Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaajalla oli lupa kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Antaa hyvää kosteutusta16 näyttöä - Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 3 / 5
Hiukset eivät rasvoitu!
Ihana tuote, joka ei tee hiuksista rasvaisia. Olen tullut todella tyytyväiseksi siihen. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai testata tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Hiukset eivät rasvoitu!6 näyttöä - Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 4 / 5
Hyvä shampoo
Kaipaa hieman miellyttävää tuoksua, mutta muuten todella hyvä shampoo, päänahkani voi hyvin.1 product in post Hyvä shampoo22 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Herkullisen raikas
Herkullisen raikas tuoksu, sopii täydellisesti kesään ☀️1 product in post Herkullisen raikas24 näyttöä