Laura
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ei valittamista.
Jättää ihanan mattaisen lopputuloksen, ja on pigmenttinen.1 product in post Ei valittamista.1067 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Suosittelen!
Peittää hyvin esim. tummat silmänaluset, eikä tee meikistä ”kakkumaista”.1 product in post Suosittelen!427 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana!
Tosi hyvä pigmentti, tällä saa tehtyä tarkkaa jälkeä. Vaikka onkin vähän hintava, niin on hintansa arvoinen. Myös tosi riittoisa, ei tarvitse heti olla ostamassa uutta.1 product in post Ihana!2451 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten4 näyttöä