Linda
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 3 / 5
Kesäinen tuoksu
Ihana ja raikas tuoksu. Valitettavasti ei kestä koko päivää, tuskin edes lounasaikaan. Kaunis lasipullo, mutta kömpelö ja pelkään pudottavani sen. Vaikea ottaa mukaan, koska en halua sen kolisevan käsilaukussa. Minulle hieman unisexin suuntaan, siinä on vivahde sitä. Osallistun testipaneeliin ja olen saanut ilmaisen testituotteen.1 product in post Kesäinen tuoksu322 näyttöä