Voit käyttää kosteusvoidetta alla. Tämä "tuntuu" kosteuttavalta, mutta ei sisällä paljon kosteuttavia ainesosia. Teoreettisesti paksun vesi-öljy-emulsion, kuten Nivean, kanssa voi olla vaikeampaa käyttää riittävästi SPF:ää täydelliseen UV-suojaan. Mutta käytän sitä itse niin (Decubal Repair Cremin päällä) ja se näyttää toimivan. Käytän aamulla melko vähän kosteusvoidetta, levitän kostealle iholle ja annan kuivua täysin ennen aurinkovoidetta.
(Jos tarvitset luotettavaa ja kestävää aurinkosuojaa rannalle/vaellukselle/rakennustyöhön, suosittelen silti EVY:tä tai jotain Antheliosta tai muita L’Oréalin merkkejä. Nämä korealaiset eivät ole ehdottomasti yhtä hikoilun- ja vedenkestäviä.)