Madelene
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Syntymäpäivä!
Ostin tämän setin enimmäkseen uteliaisuudesta. Olen naispuolinen mekaanikko, joka harvoin hemmottelee itseään tai meikkaa ylipäätään. Olin positiivisesti yllättynyt kaikista näistä tuotteista, joita saa tähän hintaan. Valikoima on laaja ja hyvä. Se on täydellinen minulle, joka en ole perehtynyt tai kovin kiinnostunut etsimään viraalituotteita. Tässä setissä on kaikkea yhdessä! 🥰 Olen todella tyytyväinen ja kiinnostuneempi kauneustuotteista nyt 🫶1 product in post Syntymäpäivä!726 näyttöä