Maja
- Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan!
Paksu kasvovoide, joka imeytyy nopeasti, tuoksuu todella hyvältä, älä anna muiden arvostelujen lannistaa sinua! Olen ostanut tätä kahta (ehkä kolmea) kertaa, koska se on täydellinen erittäin kuivalle iholleni, arvostan paksumpaa koostumusta verrattuna pumppupulloissa oleviin kasvovoiteisiin, jotka usein ovat ohuita iholla.1 product in post Rakastan!88 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Täydellinen sekä meikin alla että yövoiteena!!
Kreemi on paksua koostumukseltaan, mutta imeytyy nopeasti ihoon ja jättää ihon aivan pehmeäksi ja sileäksi!! Olen tyttö, jolla on erittäin kuiva iho, ja rakastan, miten kreemi ei ärsytä eikä jätä kalvoa iholle, kuten jotkut voiteet tekevät.1 product in post Täydellinen sekä meikin alla että yövoiteena!!1239 näyttöä