Hei, olen juuri ostanut tämän tuotteen ja kokeillut sitä kahdesti. Mutta pesen hiukseni noin joka toinen päivä ja mietin, sopiiko sitä käyttää jokaisella pesukerralla vai 1-2 kertaa viikossa?
1 product in post Kuinka usein sitä tulisi käyttää?
Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .4 päivää sittenKommentti lisättiin 4 päivää sitten
Hei Minna! 😊
Ihana kuulla, että olet ostanut tämän – todellinen henkilökohtainen suosikki 😍
Tämä on jätettävä hoito, jota käytät pesun jälkeen, jos haluat. Levitä pyyhekuiviin hiuksiin, pääasiassa latvoihin ja pituuksiin, ja muotoile sitten tavalliseen tapaan. Se tarjoaa myös lämmönsuojan jopa 230 °C.
Jos sinulla on ohutta hiusta tai hiukset tuntuvat helposti raskailta, voit aloittaa varovasti pienellä määrällä (noin herneen kokoinen) ja keskittyä korvista alaspäin. Jos se tuntuu silti liian paljon, voit käyttää sitä harvemmin ja säätää käytön hiustesi tuntemusten mukaan.
Parasta kaikesta! 💛