Minna Jokiranta

  • Viesti luotiin 5 päivää sitten
    Arvosana: 1 / 5

    Pettynyt tuotteeseen

    Olen kuullut tuotteesta paljon hyvää ja uskalsin pienen pohdinnan jälkeen vihdoin ostaa sen. Tuotteen piti parantaa ihon suojamuuria ja olla tukkimatta ihohuokosia (ei-komedogeeninen). Kuitenkin herkkä ihoni reagoi jo muutaman päivän käytön jälkeen ja sain kutisevia ja rypälemäisiä näppylöitä ympäri kasvoja paikkoihin, joihin niitä ei tavallisesti tule. Harmittaa todella paljon, ettei tuote sopinut minulle, koska oli voiteeksi aika kallis.
    1 product in post Pettynyt tuotteeseen
    218 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 5 päivää sitten
      Hei Minna! 🥰 Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme 💗 Harmillista kuulla, ettei tämä tuote vaikuttanut sopivan ihollesi. Vaikka tuote on kehitetty herkälle iholle ja sitä kuvaillaan ei-komedogeeniseksi, tuotteiden vaikutukset voivat vaihdella ihotyypin ja yksilöllisen herkkyyden mukaan. Kuvailemasi kutisevat ihottumat viittaavat siihen, ettei ihosi viihtynyt jonkin tuotteen ainesosan kanssa, vaikka onkin vaikea sanoa varmasti, mikä ainesosa olisi reaktion aiheuttanut. Arvostamme suuresti, että käytit aikaa arvostelun kirjoittamiseen. Toivomme, että sinulla on jo tai löydät pian toisen kosteusvoiteen, joka sopii ihollesi paremmin ✨