ISTUU HYVIN, HELPOSTI KÄYTETTÄVÄ, YKSI LATAUS RIITTÄÄ 4 ERI OHJELMAAN
Ostin tämän LED-naamion noin viikko sitten ja olen käyttänyt sitä 3 kertaa (ei suositella niin usein ensimmäisellä käyttökerralla!!!). Minulla on PSOS ja ongelmia hormonaalisten finnien kanssa.
Naamio istuu hyvin ja mukavasti, suojaa silmät täysin, helppo käyttää ja ymmärtää. Latasin sen täyteen ja kokeilin sitten kahta eri kertaa itselläni ja annoin naamion sitten olla pöydällä eri ohjelmilla. Neljäs antoi äänen ja kesti 10 minuuttia. Viides ohjelma ei käynnistynyt. Yksi lataus kestää noin 3 tuntia.
En ole kokeillut muita LED-naamioita, tämä on ensimmäiseni, ja olen erittäin tyytyväinen ostokseeni!
Nyt olen käyttänyt sinistä valoa kahdesti viikon aikana (ei suositella!!!), mutta näen jo eron. Minulle on kuin epäpuhtaudet olisivat ottaneet askeleen taaksepäin. Saan miellyttävän ja puhtaan tunteen jälkeenpäin.
Ainoa, mitä pidän hieman negatiivisena, on LED-nauha leuan alla, koska se on tehty silikonista, ja kun sen laittaa "oikein", se ei asetu niin kuin haluaisin, mutta pienellä mielikuvituksella, kun kiinnittää tarranauhat "vinosti", se valaisee siellä, missä haluan sen olevan. Tämä asetelma ei tunnu väärältä, kun naamio on päällä, eikä näytä myöskään väärältä, toivoisin vain, että se olisi alun perin taivutettu eri tavalla.
Olen myös täydentänyt tätä naamiota Torrinden-seerumilla.
Pitäkää huolta!
1 product in post ISTUU HYVIN, HELPOSTI KÄYTETTÄVÄ, YKSI LATAUS RIITTÄÄ 4 ERI OHJELMAAN