naimamuuse
- Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5
hyvä!
Se on klassinen kajal1 product in post hyvä!722 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
Todella kaunis väri!
Haju voi olla voimakas, mutta koostumus on sen arvoinen.1 product in post Todella kaunis väri!661 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sitten14 näyttöä
- Viesti luotiin 7 kuukautta sitten7 näyttöä
- Viesti luotiin 7 kuukautta sitten5 näyttöä
- Viesti luotiin 7 kuukautta sitten5 näyttöä
- Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
RAKASTAN
parasta koostumusta, mitä huulituotteella voi olla!1 product in post RAKASTAN677 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5
hyvä!
mielestäni se on ihan ok1 product in post hyvä!2333 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
todella kaunis!
super hyvä ja pysyy pitkään huulilla1 product in post todella kaunis!822 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
täydellinen!!!
rakastan, että se on hyvä herkälle iholle1 product in post täydellinen!!!2124 näyttöä