Elenor
- Viesti luotiin 1 tuntiArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Varoitus
Ostin Semi-Permanent Conditioning Hair Colour -hiusvärin sävyssä Ebony ja minulla oli kauhea kokemus. Vaikka noudatin ohjeita tarkasti, väri aiheutti laikukkaan "sateenkaari-ilmiön" hiuksissani. Se, mitä luvattiin tummaksi sävyksi, muuttui laikukkaaksi, värjäytyneeksi ja erittäin epätasaiseksi. Pahin asia on tuotteen laatu. Hiuksia kuvataan "hoitaviksi", mutta käytön jälkeen hiukseni tuntuvat kuivalta, takkuiselta harjalta. Tuotetta markkinoidaan myös verkkosivulla "pysyvä hiusväri" -kategoriassa, mikä on erittäin harhaanjohtavaa puolipermanentille tuotteelle. Selkeitä varoituksia siitä, miten tuote reagoi vaaleisiin hiuksiin, puuttuu, vaikka lopputulos oli katastrofaalinen. Kehotan kaikkia vaaleahiuksisia välttämään tämän tuotteen käyttöä. Nyt edessä on kallis kampaajakäynti hiusten pelastamiseksi. Älä osta!1 product in post Varoitus2 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
En suosittele tuotetta
Ostin neljä pulloa Elvital Glow Booster Scalp Serumia Lyko:sta yhteensä 406 kr:lla. Tuote on, huolimatta oikeasta käytöstä, tehnyt hiuksistani äärimmäisen kuivat, karheat ja estänyt hiusten kasvua, mikä ei ole koskaan aiemmin tapahtunut. Olin yhteydessä Lyko:hon reklamaation vuoksi ja selitin tilanteen, mutta sain vastauksen, että tuote "ei ole viallinen" ja että he eivät tarjoa palautuksia, koska heillä ei ole mitään tyytyväisyystakuuta. En myöskään saanut tukea sille, että tuote on vahingoittanut hiuksiani, mikä on mielestäni täysin väärin kuluttajaoikeuden mukaan. Olen erittäin pettynyt sekä tuotteeseen että siihen, miten reklamaatio käsiteltiin. Haluan varoittaa muita kuluttajia, että tuote voi aiheuttaa vahinkoa ja että Lyko ei näytä ottavan vastuuta reklamaatioista oikein käytetyistä tuotteista, jotka eivät toimi kuten luvattu.1 product in post En suosittele tuotetta5442 näyttöä- Kommentti lisättiin 7 kuukautta sittenMiten olette arvioineet tuotteen, kun se on kotonani😵💫 mielestäni vastauksesi on erittäin tarpeeton!! Lopettakaa asiakkaan tyhmänä pitämisen korostaminen! Valmistajan tulisi ottaa tuote tarkastettavaksi, joten älkää istuko näytön takana ja kirjoittako, että tuotteessa ei ole mitään vikaa ennen kuin sitä on tutkittu tarkemmin.3 tykkää