Roze1234

  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Hyvä tuote rasvaisille hiuksille

    Tuote antaa nopean vaikutuksen, jonka tunnen heti levittäessäni sitä. Konsistenssi on hyvin nestemäinen, melkein kuin vettä, ja se sisältää hyviä ainesosia. Kun käytän sitä, tunnen, että päänahkani tuntuu vähemmän rasvaiselta. Se myös tuoksuu todella hyvältä. Jos vaikutus kestää jopa kaksi päivää merkittävästi vähemmällä öljyllä päänahassa, se on loistava tuote, jota suosittelen. Uskon erityisesti, että hyvin rasvaisesta päänahasta kärsivät näkevät suuren eron käytön myötä. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaajalle annettiin lupa testata tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Hyvä tuote rasvaisille hiuksille
    17 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5

    SPF 20 hiussuoja

    Mielestäni tämä on todella fiksu tapa suojata hiuksia. Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen löytänyt tällaisen tuotteen. Toivoisin kuitenkin, että SPF olisi korkeampi kuin 20. Suihke antaa sopivan määrän tuotetta – ei liikaa eikä liian vähän – ja tietysti voi suihkuttaa useamman kerran, jos haluaa. Tuote on melko vetistä, joten suosittelen aloittamaan pienellä määrällä ja lisäämään tarpeen mukaan. Levitän sen itse käsilläni. Mielestäni tuote on silti todella fiksu, koska se antaa lisäsuojaa auringossa ollessa. Toivon tietenkin, että se suojaa hiuksia tehokkaasti. Tuoksu on hyvin mieto. En koe sen tuoksuvan erityisen hyvältä tai pahalta, mikä on itse asiassa etu, koska tuoksu ei häiritse tai ole liian hallitseva. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaajalle annettiin lupa testata tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post SPF 20 hiussuoja
    10 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 päivää sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Shampoo

    Mielestäni se tuoksuu todella hyvältä ja sisältää erittäin hyviä öljyjä, mutta mielestäni se on kuin muut tavalliset shampoot. En huomannut mitään eroa, mutta mielestäni se tuoksuu todella hyvältä ja sisältää todella hyviä aineita, joten jos se toimii kuten luvataan, se on todella hyvä. Olen käyttänyt sitä kahdesti, en usko, että näen suurta eroa, mutta mielestäni tuoksu ja sisältö ovat plussaa. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaajalle annettiin lupa testata tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Shampoo
    33 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 3 / 5

    Tuotteet

    Hei, mielestäni tuoteidea on todella fiksu ja hyvä, koska joskus ei ole aikaa pestä hiuksiaan tai poistaa tuotetta. Se on siksi helppo tapa kokeilla tuotteen poistamista. Henkilökohtaisesti en kuitenkaan usko, että se poisti täysin tuotetta, jota minulla oli hiuksissa. Se poisti ehkä vähän, mutta tunsin sen edelleen hiuksissani sen jälkeen. Minusta se myös jätti tahmean tunteen sekä hiuksiin että käsiin. En ole jättänyt sitä hiuksiin yön yli, mutta tunsin silti, että hiuksissa oli vielä geeliä aiemmasta, joten en usko, että se poisti sen kokonaan. Mielestäni tuotteen idea on kuitenkin todella hyvä, mutta saattaisin antaa sille vielä toisen mahdollisuuden. "Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaajalla oli lupa testata tuotetta ilmaiseksi."
    1 product in post Tuotteet
    6 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5

    Tuote

    Hei. Se antaa nopean vaikutuksen hiuksiin tuoden volyymia, ja se on jauhemuodossa. Mielestäni se on poistanut osan rasvaisista hiuksistani ja samalla antanut volyymia. Hiukset eivät siksi näyttäneet enää niin rasvaisilta, vaan enemmän kuivilta. Käytön yhteydessä täytyy kuitenkin olla varovainen, koska jauhe voi levitä vähän joka puolelle. Mutta suosittelisin sitä, jos sinulla on rasvaiset hiukset ja tarvitset jotain, joka toimii kuivashampoon tavoin ja samalla antaa volyymia. "Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaajalle annettiin lupa testata tuotetta ilmaiseksi."
    1 product in post Tuote
    6 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5

    Tuotteet

    Hei. Mielestäni tuote on erittäin fiksu ja helppokäyttöinen, kun haluaa pitää vauvan hiukset kurissa. Tuote tuntuu käytössä hyvin kevyeltä eikä tahmealta. Suosittelisin sitä henkilöille, joilla on ongelmia vauvan hiusten kanssa. "Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai testata tuotetta ilmaiseksi."
    1 product in post Tuotteet
    6 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 3 / 5

    Tuotteet

    Hei. Tuote tuntuu hiuksissa hyvin kevyeltä. Tuntuu kyllä, että se on siellä, mutta se ei tahmaa eikä tee hiuksista raskaita. Näin pienen eron, ja se tuoksuu todella hyvältä.
    1 product in post Tuotteet
    12 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 1 kuukausi
      "Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testikuljettajalle annettiin lupa testata tuotetta ilmaiseksi."
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 4 / 5

    Rakastan sitä

    Hei. Mielestäni se sopii hyvin kulmiin ja antaa kestävän tuloksen – erityisesti kun laitat paljon tuotetta. Silloin se pysyy todella hyvin paikoillaan. Jos laitat vain vähän, huomaat, että se liikkuu hieman, mutta se pysyy silti kauniina. Kuitenkin mielestäni, kun laitat paljon tai sopivan määrän tuotetta, se voi jättää hieman valkoista, mikä näkyy myös hieman kuvassa. Se ei ole kovin selkeä, mutta sen näkee silti itse peilistä. Olen käyttänyt sitä nyt yli 10 tuntia, ja se pitää edelleen, mutta ei näytä enää yhtä hyvältä kuin alussa. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaajalle annettiin lupa testata tuotetta ilmaiseksi.
    1 product in post Rakastan sitä
    49 näyttöä