Silke

  • Viesti luotiin 5 päivää sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ei tuoksu lainkaan kuvauksen mukaisesti

    Valitettavasti se ei tuoksunut lainkaan kuvauksen mukaisesti, ei lainkaan trooppisia tai hedelmäisiä vivahteita, eikä myöskään vaniljaa tai karamellia. Tuoksuu vain hajuvedeltä ja on aivan liian voimakas. Kaksi tähteä ainakin kauniista purkista ja melko ylellisestä voiteesta.
    1 product in post Ei tuoksu lainkaan kuvauksen mukaisesti
    95 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 päivää sitten
      Hei Silke! 👋 Kiitos, että jaoit kokemuksesi 🤍 Harmi, ettei tuoksu vastannut odotuksiasi. Tuoksukokemukset ovat hyvin yksilöllisiä, ja persikan, vaniljan ja karamellin sävyt voivat tuntua eri ihmisille erilaisilta. Se, mikä joillekin tuntuu hedelmäiseltä ja makealta, voi toisille olla enemmän klassinen parfyymin tuoksu. Kiva kuulla, että pidit kuitenkin sekä pakkauksesta että voiteen tunteesta ✨ Kiitos, että käytit aikaa arvostelun kirjoittamiseen, kaikkea hyvää! 🌞