Moikka! 😊👋
Kyllä, niasiiniamidi voi olla hyvä lisä, jos haluat hoitaa tummempaa ihonsävyä kainaloiden alueella, erityisesti jos värimuutos johtuu hankauksesta ja ärsytyksestä eikä niinkään ajelusta. Niasiiniamidin tunnetaan auttavan tasoittamaan ihonsävyä ja vahvistamaan ihon suojabarriääriä ajan myötä.
Huomioithan, että tulokset tulevat usein vähitellen ja selkeämmän eron huomaamiseen voi mennä useita viikkoja tai jopa kuukausia. Jos käytät jo glykolihappoa, niasiiniamidin lisääminen kannattaa aloittaa vähitellen ärsytyksen välttämiseksi.
Voisit esimerkiksi kokeilla The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%.
Levitä muutama tippa puhtaalle ja kuivalle iholle kerran päivässä aluksi. Jos iho tuntuu hyvältä, voit sen jälkeen lisätä käytön aamuin illoin.
Ihanaa päivää! 😊