Shahrazad
- Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Hyvä!
Tuote teki juuri sen, mitä luvattiin, ja toimi erittäin hyvin muotoilutuotteiden poistamiseen hiuksista. Huomasin, että hiukset olivat helpommin käsiteltävissä käytön jälkeen ja että tuote liuotti tehokkaasti muotoilujäämiä. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Hyvä!12 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Täysin ok
Tuote on täysin ok ja täyttää tehtävänsä antamalla hiuksille enemmän volyymia. Se on helppokäyttöinen ja antaa näkyvän tuloksen heti levityksen jälkeen. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi1 product in post Täysin ok17 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Tyytyväinen
Todella hyvä tuote pienten hiusten ja pörröisyyden hallintaan. Se on helppokäyttöinen, antaa luonnollisen lopputuloksen eikä näy hiuksissa levityksen jälkeen. Arvostin erityisesti sitä, että se hillitsi pörröisyyttä ilman, että hiukset näyttivät rasvaisilta. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Tyytyväinen18 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 2 / 5
Melko okei
Tuote ei valitettavasti täysin vastannut odotuksiani. Koen, että se ei muotoillut ja pitänyt kaikkia karvoja paikallaan niin kuin olisin toivonut, sillä jotkut karvat nousivat edelleen pystyyn. Saadakseni paremman lopputuloksen jouduin levittämään tuotetta useita kerroksia, mikä teki kulmakarvoista hyvin jäykät. Tuntuma oli melkein kuin kulmakarvoissa olisi tavallista liimaa, mikä ei ollut kovin miellyttävää. Tuote toimii osittain, mutta olisin toivonut luonnollisempaa tuntumaa ja parempaa kestoa. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Melko okei39 näyttöä - Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 5 / 5
Tyytyväinen
Olen erittäin tyytyväinen Glued Blasting Spray -tuotteeseen. Tuote todella pitää lupauksensa ja antaa vahvan pidon, joka pitää hiukset paikoillaan koko päivän. Se on helppo käyttää ja tekee hiusten muotoilusta juuri halutunlaista. Vahvasta pidosta huolimatta hiukset eivät tunnu liian jäykiltä. Voin ehdottomasti suositella sitä niille, jotka haluavat kampauksensa kestävän pitkään. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta – testaaja sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Tyytyväinen22 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Ihana!
Ihanan primer, joka todella täyttää tehtävänsä. Se saa meikin pysymään paljon paremmin ja näyttämään kauniilta koko päivän. Se tuntuu miellyttävältä iholla eikä jää tahmeaksi levitettäessä. Se antaa myös hieman tasaisemman ja pehmeämmän lopputuloksen ennen meikkivoiteen levittämistä. Uskon todella, että se täyttää lupaukset. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Ihana!120 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Ihan mahtava!
Tämä on juuri sellaista, kuin meikkivoiteen pitäisi olla. Se levittyy todella kauniisti iholle ja sulautuu hyvin ilman, että se tuntuu raskaalta. Se antaa minulle haluamani värin ja iho näyttää tasaiselta sen jälkeen. Se myös pysyy pitkään päivän aikana, mikä on iso plussa. Mielestäni se tuntuu myös kevyeltä iholla samalla kun se antaa kauniin lopputuloksen. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Ihan mahtava!122 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
Ihan okei!
Mielestäni tämä on hyvä ja antaa kauniin rakenteen ja muodon huulille. Se on erittäin helppo levittää kärjen ansiosta, ja huulien muotoilu ja täyttäminen on vaivatonta. Väri tuntuu kevyeltä huulilla ja näyttää luonnolliselta. Ainoa miinus on, että se ei kestä kovin pitkään ja sitä täytyy lisätä hetken kuluttua, mutta muuten se on helppo käyttää. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Ihan okei!142 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5
Kiiltävä jelly-työ
Testasin nro 7, se ei anna paljon väriä, vaan tuntuu enemmän läpinäkyvältä huulikiillolta. Se ei valitettavasti kestä kovin pitkään huulilla, mutta tuoksuu hyvältä ja tuntuu kevyeltä. Plussana on, että se ei muutu tahmeaksi tai raskaaksi huulilla. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Kiiltävä jelly-työ52 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
Ihan ok Setting spray
Hyvä tuote, joka tekee sen, mitä sen pitää. Se voi tuntua hieman kovalta kasvoilla, mutta meikki todella pysyy pitkään levittämisen jälkeen. Se on helppo käyttää ja ei haise miltään, mikä on plussaa. Hyvä vaihtoehto niille, jotka haluavat meikin pysyvän paikoillaan koko päivän. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Ihan ok Setting spray58 näyttöä