sumaya
- Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
The ordinary hyluronic marine serum
Erittäin kosteuttava, käytän sitä Garnierin 3 in 1 salisyylihappopuhdistajan jälkeen tai minkä tahansa kuivaavan tuotteen jälkeen, käytä sitä puhdistuksen jälkeen.1 product in post The ordinary hyluronic marine serum672 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Aco tahraton epäpuhtaus toner
Loistava toner, auttoi finnejeni kanssa, se vain tuoksuu hieman voimakkaalta, koska finnit ovat hyvin lähellä nenääni, eivät kovin lähellä, mutta se tuoksuu hieman voimakkaalta, erittäin hyvä toner, vain ei 5 tähden arvoinen!1 product in post Aco tahraton epäpuhtaus toner704 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Mario Badescu kurkku kasvosuihke
Se on erittäin kosteuttava, mutta hieman tahmea, jos kysyt minulta. Pidän siitä, mutta se ei ole 5 tähden arvoinen!1 product in post Mario Badescu kurkku kasvosuihke486 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Garnier 3 in 1 savi
Rakastan tätä niin paljon, minulla on henkilökohtaisesti tukkeutuneita huokosia ja sieninäppyä, se on todella puhdistanut suurimman osan siitä muutamassa päivässä. On parasta käyttää sitä aamulla joka päivä ja toista puhdistusainetta illalla, myös erittäin edullinen. Käytä sitä viikon ajan ja näe tulokset itse!1 product in post Garnier 3 in 1 savi647 näyttöä