Susanna

  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5

    Loistava

    Ostin ensimmäistä kertaa CC-voidetta ja tämähän on loistava. Kevyt, mutta peittää silti punoitusta. Käyttänyt ennen paksuja mattavoiteta, mutta tästä taisi tulla uusi suosikki
    1 product in post Loistava
    862 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 3 / 5

    Ihan ok

    Ostin testiin. Nuorempi minä olisi ollut tästä erittäin innoissaan, nyt hakusessa hieman kevyempi pohja kesäksi. Ei pumppupulloa, joten ekalla käytöllä lätkäisin aika paksulti naamaan vahingossa. Tämä ihan ok jos tykkää paksusta ja matasta meikkipohjasta. Sävy oli myös vaalea. Hinta laadultaan ok. Kolme tähteä, koska pullo epäkätevä.
    1 product in post Ihan ok
    109 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Erittäin hyvät

    Erittäin hyvät kuiville pitkille hiuksille
    1 product in post Erittäin hyvät
    73 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Erittäin hyvä

    Sopii arkeen kuin juhlaan.
    1 product in post Erittäin hyvä
    1326 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Paras

    Olen testannut useampaa hiusöljyä ja tämä on paras käyttämäni.Voittaa opalexin vaikka hyvä sekin on
    1 product in post Paras
    2221 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä pitkille ja kuiville hiuksille

    Ostin ison 950ml pullon pitkille erittäin kuiville hiuksille + shamppoon. On hyvä, kuten muutkin lanzan tuotteet. Tämän kanssa käytän lisäksi lanzan hiusöljyä, joka paras käyttämäni hiusöljy! Hiukset kiiltävät, pehmeät ja sileät. Muutoin hiukseni erittäin kuivat.
    1 product in post Hyvä pitkille ja kuiville hiuksille
    727 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä, mutta leviää helposti ylös luomella

    Runsas pigmentti, vaatii hyvän siveltimen, jotta saa siistiä jälkeä. Ainoa huonopuoli tässä on, että leviää tosi helposti luomella ns. ylös ja vaikea siistiä sen jälkeen. Poisto vaatii hyvän silmämeikinpoistoaineen. Kuivuu purkissa, jos käyttämättömänä, mutta olen saanut elvytettyä tuotteen laittamalla sekaan pisaran viimeistelysuihketta.Tähän taidetaan myydä myös omaa erillistä ainetta.
    1 product in post Hyvä, mutta leviää helposti ylös luomella
    438 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihan ok

    Ihan ok, etsin kuitenkin vielä parempi laatuista. Käytin teininä ja olin monta vuotta käyttämättä, mutta edellisessä tuotteessa laatu tipahti, joten siirryin tähän takas.
    1 product in post Ihan ok
    78 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Hinta/laadultaan erinomainen

    Erinomainen ripsari. Ei uskoisi näin edulliseksi.
    1 product in post Hinta/laadultaan erinomainen
    1531 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 kuukautta sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Jotain tapahtunut

    Tuotteen laatu heikentynyt. Olen käyttänyt monta vuotta ja ollut hinta/laadultaan älyttömän hyvä. Nyt tuote loppuu tai kuivuu ennen aikojaan. Siirryn toiseen merkkiin.
    1 product in post Jotain tapahtunut
    63 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 6 kuukautta sitten
      Hei Susanna, Kiitos arvostelustasi! Mikäli epäilet tuotetta vialliseksi, voit reklamoida sen Omien sivujesi kautta. Ehkä tässä oli ollut huono erä? 🤍 Toki myös tuotemuutoksia tehdään aika-ajoin, mitkä voivat vaikuttaa siihen, ettei tuote käyttäydy aivan samoin, kuin ennen. Kiva jos sinulla on toinenkin merkki varalla jatkoa ajatellen! Ihanaa päivää! 👋🏻✨