Susanna
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Loistava
Ostin ensimmäistä kertaa CC-voidetta ja tämähän on loistava. Kevyt, mutta peittää silti punoitusta. Käyttänyt ennen paksuja mattavoiteta, mutta tästä taisi tulla uusi suosikki1 product in post Loistava862 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 3 / 5
Ihan ok
Ostin testiin. Nuorempi minä olisi ollut tästä erittäin innoissaan, nyt hakusessa hieman kevyempi pohja kesäksi. Ei pumppupulloa, joten ekalla käytöllä lätkäisin aika paksulti naamaan vahingossa. Tämä ihan ok jos tykkää paksusta ja matasta meikkipohjasta. Sävy oli myös vaalea. Hinta laadultaan ok. Kolme tähteä, koska pullo epäkätevä.1 product in post Ihan ok109 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Erittäin hyvät
Erittäin hyvät kuiville pitkille hiuksille1 product in post Erittäin hyvät73 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Erittäin hyvä
Sopii arkeen kuin juhlaan.1 product in post Erittäin hyvä1326 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Paras
Olen testannut useampaa hiusöljyä ja tämä on paras käyttämäni.Voittaa opalexin vaikka hyvä sekin on1 product in post Paras2221 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä pitkille ja kuiville hiuksille
Ostin ison 950ml pullon pitkille erittäin kuiville hiuksille + shamppoon. On hyvä, kuten muutkin lanzan tuotteet. Tämän kanssa käytän lisäksi lanzan hiusöljyä, joka paras käyttämäni hiusöljy! Hiukset kiiltävät, pehmeät ja sileät. Muutoin hiukseni erittäin kuivat.1 product in post Hyvä pitkille ja kuiville hiuksille727 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä, mutta leviää helposti ylös luomella
Runsas pigmentti, vaatii hyvän siveltimen, jotta saa siistiä jälkeä. Ainoa huonopuoli tässä on, että leviää tosi helposti luomella ns. ylös ja vaikea siistiä sen jälkeen. Poisto vaatii hyvän silmämeikinpoistoaineen. Kuivuu purkissa, jos käyttämättömänä, mutta olen saanut elvytettyä tuotteen laittamalla sekaan pisaran viimeistelysuihketta.Tähän taidetaan myydä myös omaa erillistä ainetta.1 product in post Hyvä, mutta leviää helposti ylös luomella438 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ihan ok
Ihan ok, etsin kuitenkin vielä parempi laatuista. Käytin teininä ja olin monta vuotta käyttämättä, mutta edellisessä tuotteessa laatu tipahti, joten siirryin tähän takas.1 product in post Ihan ok78 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Hinta/laadultaan erinomainen
Erinomainen ripsari. Ei uskoisi näin edulliseksi.1 product in post Hinta/laadultaan erinomainen1531 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Jotain tapahtunut
Tuotteen laatu heikentynyt. Olen käyttänyt monta vuotta ja ollut hinta/laadultaan älyttömän hyvä. Nyt tuote loppuu tai kuivuu ennen aikojaan. Siirryn toiseen merkkiin.1 product in post Jotain tapahtunut63 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 6 kuukautta sittenHei Susanna, Kiitos arvostelustasi! Mikäli epäilet tuotetta vialliseksi, voit reklamoida sen Omien sivujesi kautta. Ehkä tässä oli ollut huono erä? 🤍 Toki myös tuotemuutoksia tehdään aika-ajoin, mitkä voivat vaikuttaa siihen, ettei tuote käyttäydy aivan samoin, kuin ennen. Kiva jos sinulla on toinenkin merkki varalla jatkoa ajatellen! Ihanaa päivää! 👋🏻✨