Tykkäsin vanhasta koostumuksesta todella paljon, mutta tämä uusi on vielä parempi - ohuempi, kevyempi, helpompi levittää sekä pysyvämpi. Peittävyys on yhtä hyvää kuin ennenkin, mutta meikkivoide tuntuu "ohuemmalta" iholla.
Käyttämäni värisävy (1N0) on pysynyt täysin samana ja on edelleen todella hyvä minulle.
Minulla on osittain rasvoittuva iho, jossa on enemmän tai vähemmän epäpuhtauksia, mutta meikkivoide peittää ne täydellisesti ja piilottaa ihohuokoset.
Osa on pettynyt tuotteeseen, mutta minusta kuvaillut ongelmat ilmenevät vain silloin, kun iho ei ole tarpeeksi kosteutettu, ja meikkivoide levitetään liian pian. Kun iholle laittaa kosteuttavan suihkeen, seerumin ja kosteusvoiteen, joiden antaa rauhassa kuivua, levittyy meikkivoide todella nätisti. Päälle vielä irtopuuteria ja kiinnityssuihketta - parempaa lopputulosta en ole löytänyt.
Olen siis todella tyytyväinen muuttuneeseen koostumukseen, joka ei korosta ryppyjä tai juonteita, vaikka ikää jo on :)