TiuViu

  • Viesti luotiin 10 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Vielä entistä parempi

    Tykkäsin vanhasta koostumuksesta todella paljon, mutta tämä uusi on vielä parempi - ohuempi, kevyempi, helpompi levittää sekä pysyvämpi. Peittävyys on yhtä hyvää kuin ennenkin, mutta meikkivoide tuntuu "ohuemmalta" iholla. Käyttämäni värisävy (1N0) on pysynyt täysin samana ja on edelleen todella hyvä minulle. Minulla on osittain rasvoittuva iho, jossa on enemmän tai vähemmän epäpuhtauksia, mutta meikkivoide peittää ne täydellisesti ja piilottaa ihohuokoset. Osa on pettynyt tuotteeseen, mutta minusta kuvaillut ongelmat ilmenevät vain silloin, kun iho ei ole tarpeeksi kosteutettu, ja meikkivoide levitetään liian pian. Kun iholle laittaa kosteuttavan suihkeen, seerumin ja kosteusvoiteen, joiden antaa rauhassa kuivua, levittyy meikkivoide todella nätisti. Päälle vielä irtopuuteria ja kiinnityssuihketta - parempaa lopputulosta en ole löytänyt. Olen siis todella tyytyväinen muuttuneeseen koostumukseen, joka ei korosta ryppyjä tai juonteita, vaikka ikää jo on :)
    1 product in post Vielä entistä parempi
    11 näyttöä
  • Viesti luotiin 10 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Paras meikkivoide

    Kestävin meikkivoide, jota olen käyttänyt vuosia. Viimein löysin myös täydellisen sävyn, 1N0. Sävy näyttää kaikissa tuotekuvissa tummemmalta kuin 1N1, mutta ei todellisuudessa ole. On oikeasti hieman vaaleampi, mutta huomattavasti vähemmän keltainen kuin 1N1. Omasta mielestäni täydellinen neutraali sävy. Jos joku pohtii sävyjen 1N0 ja 0N1 välillä, on ero iso. Kaikista vaalein sävy on to-del-la vaalea, käytännössä valkoinen. Tämä on ainoa meikkivoide, joka todella kestää päivän ajan. Ei täydellisenä, mutta tarpeeksi hyvin EL Double Wear -puuterin kanssa.
    1 product in post Paras meikkivoide
    2855 näyttöä