Varvara
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Kaksi tuotetta puuttui, mutta kokonaisuudessaan kiva k-laukku 🧼
Pidin todella tästä Lovables-laukusta ja tuotteiden sekoituksesta! Laukku oli ihana, ja nautin suurimmasta osasta sisältöä. 💖 Valitettavasti laatikostani puuttui kaksi kasvonaamiota, mikä oli hieman pettymys 😕. Muuten minulla oli positiivinen kokemus saamieni tuotteiden kanssa ja olin tyytyväinen kokonaisvalintaan. ✨1 product in post Kaksi tuotetta puuttui, mutta kokonaisuudessaan kiva k-laukku 🧼1350 näyttöä- Kommentti lisättiin 3 viikkoa sittenVoi ei, miten harmillista! Sain kaiken omassani ja olen todella tyytyväinen valikoimaan😍1 tykkää