Mizgin
- Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä tuote!
Tämä on todella hyvä ja hellävarainen kasvojen puhdistusaine, joka puhdistaa ihon tehokkaasti jättämättä sitä kuivan tai kiristelevän tuntuiseksi. Tuotteessa on kuitenkin oma tuoksunsa, joka saattaa häiritä joitakin.1 product in post Hyvä tuote!162 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Kuiva
Olen käyttänyt tätä kasvojen puhdistusainetta jonkin aikaa, mutta valitettavasti se jättää ihoni kuivaksi jokaisen käyttökerran jälkeen. Vaikka tuote puhdistaa tehokkaasti, iholleni jää kiristävä tunne. Saattaa sopia paremmin rasvoittuvalle iholle, mutta omalle iholleni se ei valitettavasti ollut paras valinta.1 product in post Kuiva880 näyttöä