Anna
- Viesti luotiin 5 tuntia sitten1 näyttöä
- Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Luonnollinen lopputulos
Täydellinen löytö ja yksi parhaista tuotteista, joita olen koskaan omistanut. Se sulautuu iholle ihanan luonnollisesti antaen todella luonnollisen lopputuloksen, ja samalla sillä on todella hyvä peittävyys, mitä en lainkaan odottanut 🙌🏼 Sitä voi helposti kerrostaa ja säätää vaikutuksen tarpeiden mukaan, eikä se korosta kuivia kohtia ja näyttää raikkaalta koko päivän 🥰 Minulle tärkeintä on, ettei se paina kasvoilla ajan myötä eikä keräänny juonteisiin, vaan näyttää edelleen kevyeltä ja hehkuvalta. Suuri plussa on myös riittoisuus, sillä ei tarvitse laittaa paljon, sillä jo yksi tai kaksi tippaa riittää koko kasvoille. Minulle tämä on todellinen pommi!! ❤️❤️ #lykoreview1 product in post Luonnollinen lopputulos33 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 4 / 5
Kiva
Minulle tämä on yksi kauneimmista vartalotuotteista, joita olen käyttänyt. Se antaa iholle upean pinnan kauniilla kultaisilla kimaltavilla hiukkasilla, jotka heijastavat valoa kauniisti. (Varoitus: iho näyttää kuin olisi voideltu glitterillä, se ei välttämättä miellytä kaikkia!!) Iho näyttää siltä kuin aurinko olisi suudellut sitä, terveeltä ja täysin sileältä, ja öljy todella silottaa ja kosteuttaa kevyesti, mutta haittapuolena on, että se imeytyy melko hitaasti ja iho jää hieman tahmeaksi🩷✨ #lykoreview1 product in post Kiva47 näyttöä - Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 5 / 5
Näyttää upealta!
Olen käyttänyt Matrix Food for Soft -öljyä vasta vähän aikaa, mutta tiedän jo, että se jää käyttööni pidemmäksi aikaa 💚 Ensinnäkin se toimii loistavasti kuiville ja pörröisille hiuksille. Siinä on kevyt, ei-raskas koostumus, joten se ei jätä rasvaista kerrosta tai "latistavaa" vaikutusta, kuten usein öljyjen kanssa käy. Hiukset ovat käytön jälkeen selvästi pehmeämmät, sileämmät ja helpommin kammattavat – ero näkyy kirjaimellisesti jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Iso plussa tuoksusta – miellyttävä, mieto ja salonkityylinen, mutta ei päällekäyvä. Ja riittoisuus: riittää, että käyttää vain yhden tai kaksi pumppausta suojatakseen latvat ja antaakseen hiuksille terveellisen ilmeen. Minulle tämä on pieni pelastus päivittäisessä hoidossa, erityisesti kun hiukset ovat kuivat muotoilun jälkeen tai talvella. Jos joku etsii kevyttä öljyä, joka todella silottaa ja lisää pehmeyttä, Food for Soft hoitaa homman varmasti 💚 #lykoreview1 product in post Näyttää upealta!175 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Puhdistaa loistavasti
Jos etsit shampoota, joka poistaa kaiken hiuksiasi painavan ja samalla antaa niille elinvoimaa ja energiaa, tämä shampoo on sinulle täydellinen! ❤️ #lykoreview1 product in post Puhdistaa loistavasti635 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras!!
Yksi parhaista vedenrajakynistä, joita olen omistanut ❤️ + Helppo levittää + Pitkäkestoinen + Erittäin pigmenttinen + Todella edullinen Pelkkää plussaa, ei miinuksia 🥰 #lykoreview1 product in post Paras!!192 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Shampoo, joka pelastaa heikentyneet hiukset💖
Olen pitkään etsinyt tuotetta, joka ei vain hellävaraisesti puhdista päänahkaa, vaan myös todella vahvistaa hiuksiani ja vähentää niiden lähtöä. Kunnes lopulta löysin tämän shampoon… ja olen koukussa! 😍💆🏼♀️✨ 💖 Miksi se on kokeilemisen arvoinen? Tämä shampoo on enemmän kuin tavallinen hiustenpesu! Se yhdistää hoidon, kosteutuksen ja suojan, ja saa hiukset näyttämään kuin ammattilaisen kampaamokäsittelyn jälkeen 💆🏼♀️💖 👉 Tämän ansiosta: 💗 Vähentää hiusten katkeilua – latvani eivät enää näytä heikoilta ja haaroittuneilta! 💗 Vähentää hiustenlähtöä – jo muutaman pesun jälkeen huomasin, että harjassa on paljon vähemmän hiuksia! 💗 Kosteuttaa ja ravitsee – ilman että painaa, tekee hiuksista ihanan pehmeät ja elinvoimaiset! 💕 Mitä voi odottaa? Ero on havaittavissa jo ensimmäisellä käyttökerralla! Shampoo on ylellisen kermaista, vaahtoaa hyvin ja ympäröi hiukset hellävaraisella, mutta erittäin miellyttävällä tuoksulla 🌸✨ Huuhdellessa hiukset ovat puhtaat, pehmeät ja kevyet, mutta eivät kuivat tai natisevat – se on minulle iso plussa! 🚿💖 Säännöllisellä käytöllä hiukset vahvistuvat selvästi, katkeilevat vähemmän ja saavat terveemmän ulkonäön. 💗 Miksi rakastan sitä? Olen täysin rakastunut tähän shampooon, koska se todella toimii! 😍💖 Monet tuotteet lupaavat ihmeitä, mutta Kerastase Genesis Bain Nutri-Fortifiant on todella tehnyt hiuksistani terveemmät, vahvemmat ja kestävämmät päivittäisille vaurioille 💕 Ostanko uudelleen? Ehdottomasti! Se on uusi suosikkini, jota en voi kuvitella hiustenhoitorutiinini ilman! 💕 #kerastase #genesisshampoo #lykoreview #newlifeforyourweakhair #haircare1 product in post Shampoo, joka pelastaa heikentyneet hiukset💖200 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 3 / 5
Ei kestä kauan
tuoksuu yksinkertaisesti uskomattoman hyvältä 😭🤍 muistuttaa minua täysin kermajäätelöstä, jotain ihanaa!!! tekee mieli haistella hiuksia koko ajan, ainoa mitä todella kadun, on kestävyys… valitettavasti tuoksu katoaa melko nopeasti ja hetken kuluttua sitä ei käytännössä enää tunnu. Todella harmi, jos Ida Warg julkaisisikin tuoksun tällä tuoksulla, ostaisin sen sokkona 😅 #lykoreview1 product in post Ei kestä kauan657 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Yksi parhaista öljyistä!!
Tämä on yksi suosikeistani hiuksille, joka todella toimii, hiukset ovat sen jälkeen super sileät, pehmeät, kiiltävät ja näyttävät paljon terveemmiltä. Ja mikä tärkeintä, se ei tee hiuksista raskaita!!! Se on melko kallis, mutta mielestäni täysin hintansa arvoinen, koska teho ja lopputulos todella tekevät vaikutuksen. On hienoa, että siihen voi ostaa täyttöpakkauksen, joka on halvempi. Tuoksu ei ehkä ole paras, koska se tuoksuu vain tyypilliselle öljylle, mutta onneksi se ei jää voimakkaasti hiuksiin, joten se ei häiritse minua lainkaan ❤️❤️ #lykoreview1 product in post Yksi parhaista öljyistä!!787 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Super
Paksuntaa ja kaartaa ripset kauniisti, antaa upean efektin ja todella tekee työnsä. Täytyy vain osata työskennellä sen kanssa, mieluiten pyyhkiä ylimääräinen tuote harjasta, jotta ei levitä liikaa. Silloin se näyttää upealta eikä paakkuunnu ripsiin 🥰 Minulle mega! #lykoreview1 product in post Super187 näyttöä