Bbyaaa

  • Viesti luotiin 9 kuukautta sitten

    Haju?

    Tuoksuuko se enemmän makealta kuin marsipaani vai enemmän pähkinäiseltä ja karvaalta?
    1 product in post Haju?
    2004 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 9 kuukautta sitten
      Tässä vartaloöljyssä on lämmin, makea mantelin tuoksu herkullisella vaniljan vivahteella ✨
      1 tykkää