Bbyaaa
- Viesti luotiin 9 kuukautta sitten
Haju?
Tuoksuuko se enemmän makealta kuin marsipaani vai enemmän pähkinäiseltä ja karvaalta?1 product in post Haju?2004 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 9 kuukautta sittenTässä vartaloöljyssä on lämmin, makea mantelin tuoksu herkullisella vaniljan vivahteella ✨1 tykkää