Josefin
- Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä!
Tämä jätettävä voide tekee hiusten latvoista pehmeät, kiiltävät ja täysin pörröttömät ilman, että se painaa hiuksia alas. Se saa vahvan nelosen arvosanaksi. Hinta on melko korkea (ostin tarjouksesta), mutta koska tuotetta kuluu todella vähän kerrallaan, se tuntuu silti rahan arvoiselta! #lykoreview1 product in post Todella hyvä!31 näyttöä - Viesti luotiin 8 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana tuoksu
Rakastamme tätä tuoksua, ja se kestää pitkään!1 product in post Ihana tuoksu39 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Upea
Rakastan!! Olen pitkään halunnut kokeilla, ja se oli niin sen arvoista. Hiukset näyttävät niin kauniilta ja koen, että se kuivuu nopeammin tämän kanssa, kun föönaan. Tottakai tilasin taas 😃1 product in post Upea4627 näyttöä - Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä
Wow! En tiedä, kuvittelenko vain, mutta olen nyt menettämässä vähemmän hiuksia.. Mutta se on niin hyvä verrattuna edelliseen, tangle teezer -harjaani. Suositellaan!1 product in post Todella hyvä1254 näyttöä