Linnéa
- Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Erittäin hyvä tuote!
Rakastan tätä tuotetta. Hiukset eivät painu geelin vuoksi, mikä on ollut ongelma, jonka olen kokenut muiden geelien kanssa. Tämä geeli muodostaa erittäin hyvän geeli-kastin ja auttaa paljon määriteltyjen kiharoiden ja vähentyneen pörröisyyden saavuttamisessa.1 product in post Erittäin hyvä tuote!2608 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 4 / 5
Upea
Tämä tuote on fantastinen. Se tekee sen, mitä siitä sanotaan, ja tuoksu on taianomainen. Kuitenkin se on hieman vaikeaa levittää hiuksiin, koska suihkefunktio saa tuotteen menemään vähän joka puolelle. Mutta tämän lisäksi tuote on upea.1 product in post Upea3988 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Upea
Upea tuote. Kosteuttaa kuivaa hiustani ja öljy tuoksuu fantastiselta.1 product in post Upea1316 näyttöä