Lisa

  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten

    Kuiva iho

    Suosittelisitteko tätä tai heidän ATO-voidettaan viimeisenä vaiheena heidän tonerin ja Puritos Santella seerumin jälkeen?☺️ Minulla on äärimmäisen kuiva iho ja saan helposti punoitusta☺️
    1 product in post Kuiva iho
    369 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 1 vuosi sitten
      Kiitos, rakas sinä!🙏🏼🥰
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten

    Kuiva iho

    Minulla on äärimmäisen kuiva ja herkkä iho, ja saan myös helposti punoitusta. Suosittelisitteko tätä seerumia vai Purito Centella?☺️
    1 product in post Kuiva iho
    2394 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 1 vuosi sitten
      Kiitos nopeasta vastauksesta!🥰