Nene
- Viesti luotiin 3 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Kaunis sävy!
Tämä käy täydellisesti vihreiden silmieni kanssa. Kestävyys myös todella hyvä (muista käyttää pohjustajaa!). Yksi tähti pois siitä, että on hieman hankala teroittaa. Käytän siis pientä sivellintä jolla otan tuotetta ja teen rajauksen.1 product in post Kaunis sävy!21 näyttöä - Viesti luotiin 3 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana!
Täydellinen! Riippuen alla olevan lakan sävystä, lopputulos on aina hieman erilainen. Käytän alla vaaleanpunaisen ja nuden sävyjä, ne käyvät täydellisesti tämän kanssa. #lykoreview1 product in post Ihana!17 näyttöä