Sofie-Marie
- Viesti luotiin 10 kuukautta sitten17 näyttöä
- Viesti luotiin 10 kuukautta sitten13 näyttöä
- Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Erittäin tyytyväinen!
Erittäin hyvä, käytän päivittäin meikin alla ja ilman meikkiä!1 product in post Erittäin tyytyväinen!815 näyttöä