Käyttäjäkuvat
Arvosana & kommentit
Arvosana: 4.2Perustuu 20 arvioon
9
7
4
0
0
- Hyödyllisin positiivinenKäyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Todella glass skin -efekti! 💫
Sain testata tätä ihanaa kasvovoidetta, jota Lyko-influensseri testaa ✨ Lupattu glass skin -efekti todella toteutuu! 😍 Voiteella on suhteellisen ohut koostumus, mutta se on silti riittoisa ja todella kosteuttava. Minulla on kuiva iho, ja se imeytyy täysin ihoon jättämättä kalvoa tai tahmeutta 🩵 Tuotetta annostellaan kapean suuttimen kautta, mikä tekee annostelusta sopivan määrän 🥰 Hyvä koko ja kohtuullinen hinta! Tarvitsee hyvin vähän, joten se on riittoisaa. Ihoni on hieman herkkä, mutta se ei ole reagoinut tähän, vaikka joskus reagoi niasiiniamidiin. Iso plussa 🌟 Levityksen jälkeen iho näyttää todella HEHKUVAN kauniilta. Saat uskomattoman luonnollisen hehkun ja ihon sävy näyttää tasaisemmalta, mikä saa minut tuntemaan oloni erityisen pirteäksi ja raikkaaksi tätä käyttäessäni. Loistava sekä meikittömille päiville että silloin, kun haluat meikkisi näyttävän hehkuvammalta ☀️ Suosittelen lämpimästi! 🌸 #lykoinflutester #erborian - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Hehku ilman rasvaista ilmettä😍😍
Olen yleensä hieman skeptinen tuotteiden suhteen, jotka lupaavat hehkua, koska ihollani se usein päättyy siihen, että näytän vain rasvaiselta muutaman tunnin kuluttua. Siksi yllätyin positiivisesti tästä voiteesta. Koostumus on kevyt ja sulautuu nopeasti ihoon ilman, että se tuntuu raskaalta tai rasvaiselta. Siitä huolimatta iho tuntuu kosteutetulta ja miellyttävältä heti levityksen jälkeen. Eniten pidän siitä, että hehku näyttää luonnolliselta ja antaa iholle raikkaamman vaikutelman ilman, että näyttää siltä, että olisi laittanut jotain ylimääräistä. Olen käyttänyt voidetta sekä yksinään että meikin alla, ja se toimii hyvin molemmissa tapauksissa. Meikki asettuu kauniisti päälle ja iho tuntuu pehmeältä koko päivän. Minulle, jolla on rasvainen iho, on iso plussa, ettei se tunnu tukkivalta tai jätä paksua kalvoa iholle. Jotain, mitä myös arvostan, on se, että se antaa raikkaan vaikutelman ilman, että se on monimutkainen. Se on sellainen tuote, johon on helppo tarttua aamulla, kun haluaa ihon näyttävän hieman elävämmältä vähällä vaivalla. Täydellinen niille päiville, kun ei jaksa meikata. Iholleni se toimi hyvin, mutta uskon, että ihmiset, jotka suosivat täysin mattaista lopputulosta, saattavat pitää sitä hieman liian hohtavana. Yhteenvetona tämä on voide, joka antaa kauniin hehkun, sopivasti kosteutta ja raikkaan tunteen ilman, että iho tuntuu raskaalta tai tahmealta. #lykoinflutester #erborian9 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 3 / 5
Hienovarainen hehku, mutta hieman liian kevyt kuivalle iholleni ✨
Olen kokeillut Erborian Glow Moisturizer -voidetta ja mielestäni se on kaunis, kevyt kosteuttava voide, jonka pitäisi antaa iholle hehkua. Voide on valkoinen ja siinä on pieni hohde, mikä tekee ihosta kirkkaamman ja raikkaamman näköisen. Koostumus liukuu hyvin iholle ja imeytyy helposti ilman raskasta tunnetta. Putkessa on kapea suutin, joka tekee levittämisestä ja annostelusta helppoa, mistä pidän todella paljon. Se on kevyesti hajustettu, mikä on hyvä tietää, jos olet herkkä tuoksuille ihonhoidossa. Ihollani se antaa hienovaraisen hehkun, mutta ehkä hieman vähemmän kuin odotin. Kuivalle iholleni se ei yksinään ole tarpeeksi kosteuttava. Minun täytyy yhdistää se johonkin rasvaisempaan tai valmistella iho hyvin etukäteen, muuten meikkini voi kuoriutua hieman. Mutta yksinään ilman meikkiä se toimii hyvin. Uskon, että se sopii parhaiten normaalille iholle tai mahdollisesti hieman kuivalle iholle, joka haluaa kevyen voiteen hienovaraisella hehkulla eikä runsasta kosteutusta. LYKOINFLUTESTER #ERBORIAN379 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Antaa hehkua kyllä!!✨✨
Olen kokeillut sekä glow- että matta-versiota. Pakkaus on yksinkertainen, söpö sinisen ja keltaisen värikombo. Tykkään applikaattorista – tuntuu, että hallitsen kuinka paljon otan ulos. Jännittää, miten käy loppua kohden, kun tuotetta on vähän jäljellä. Mutta eniten pidin todella siitä, että glow-versiolla on kiiltävä pakkaus, kun taas matalla on matta pakkaus. Tykkään, kun tuotteiden suunnittelussa on nähty vaivaa🙌🏼 Muuten ne näyttävät täysin samanlaisilta! Glow on kermainen koostumus – valkoinen väri (katso kuva). Antaa uskomattoman hehkun ja on hyvin kosteuttava. Täydellinen niille, jotka haluavat hehkua ihoonsa! Kuvittelen myös, että tämä sopii erinomaisesti hieman kuivemmalle iholle. Minulla on kuitenkin sekaiho (normaali ja rasvainen T-alue) ja herkkä iho. Ei huonoa reaktiota tähän, joten olen iloinen siitä. Aina pieni stressitekijä, kun kokeilee uusia tuotteita herkälle iholle. Mutta glow-voiteen yhdistelmä seerumin kanssa tunsin meikittöminä päivinä, että kun koskin kasvojani, se saattoi helmeillä iholla😭, mutta meikin kanssa olen paljon parempi olemaan koskematta kasvoihini. Olen huomannut, että näin tapahtuu monien seerumien ja voiteiden kanssa yhdessä, jopa saman merkin tuotteilla. Joten ei ensimmäinen kerta. Aion jatkaa erilaisten yhdistelmien testaamista kiinnityssuihkeen kanssa, ehkä toisen seerumin kanssa? jotta voin edelleen käyttää tuotetta. Paljon plussaa. Mutta valitettavasti ei uusi suosikki. Lyhyt yhteenveto: + tekee tehtävänsä (antaa hehkua ja kosteuttaa) + pakkaus antaa hehkua ja hehkuu, mikä ilmaisee, mitä se tekee🙌🏼 matta-versio on matta. Iso plussa minun silmissäni! Plussaa applikaattorista pidin + lempeä herkälle iholleni - T-alue, erityisesti leuka, rasvoittuu helposti päivän mittaan minulla #lykoinflutester #erborian64 näyttöä - Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Rakastan!
Minulla on ollut onni testata Erborian Hydration Range Glow Moisturizeria 💦 Rakastan tätä kosteusvoidetta! Se tulee kätevässä tuubissa, joka tekee oikean määrän annostelusta helppoa ilman roiskumista. Design on sekä raikas että ylellinen, ja antaa todella premium-vaikutelman kylpyhuoneen hyllyllä. Voide on myös erittäin riittoisaa – pieni määrä riittää pitkään, mikä tekee tuotteesta yllättävän kestävän. Parasta on kuitenkin lopputulos: Iho saa kauniin hehkun ja näyttää raikkaalta, tasaiselta ja hyvin hoidetulta koko päivän ajan 💫 Lisäplussaa on, kuinka hyvin se toimii yhdessä tämän hetken suosikkini kanssa kesällä: Sensai Bronzing Gelin kanssa. Yhdistelmä antaa luonnollisen, auringon suuteleman lopputuloksen runsaalla hehkulla, ja silloin on yksinkertaisesti valmis päivään. Yksinkertainen rutiini, joka antaa upean tuloksen vähällä vaivalla! Arvosana: 6/6 ⭐️ #lykoinflutester & #erborian127 näyttöä - Viesti luotiin 3 päivää sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Kaunis hehku
Olen käyttänyt Erborianin Hydration Range Glow Moisturizer -voidetta muutaman viikon ajan ja olen yleisesti ottaen erittäin tyytyväinen tuotteeseen. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli kevyt ja miellyttävä koostumus, joka imeytyy nopeasti ihoon ilman tahmaista tunnetta. Ihoni tuntuu kosteutetulta suurimman osan päivästä ja saa lisäksi kauniin, luonnollisen hehkun, joka saa näyttämään pirteämmältä✨ Arvostan myös sitä, että voide toimii hyvin sekä yksinään että meikin alla. Se antaa iholle tasaisemman tunteen. Tuoksu on mieto eikä häiritse, mikä on mielestäni iso plussa. Vaikka toivoisin hieman enemmän kosteutusta kaikkein kuivimpina päivinä, mielestäni tuote antaa hyviä tuloksia. Yhteenvetona Hydration Range Glow Moisturizer on miellyttävä kasvovoide, joka antaa sekä kosteutusta että hehkua. Voin ehdottomasti kuvitella jatkavani sen käyttöä ja suosittelen sitä niille, jotka haluavat kevyen kosteuttavan voiteen hehkuvaikutuksella 💫 #erborian #lykoinflutester29 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Hehku, mutta ei paljon muuta
Sain kokeilla tätä Erborianin tuotetta kiitos #lykoinflutester ✨ Olin hyvin utelias tätä kohtaan, koska olen kuullut paljon Erborianin tuotteista ja erityisesti heidän panostuksestaan hehkuun ja "glass skin" -ilmeeseen. Minulla on kuiva iho ja rakastan tuotteita, jotka antavat hehkua, joten odotukseni olivat melko korkealla! Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli kevyt koostumus. Voide tuntuu ohuelta ja miellyttävältä levittää, samalla kun se imeytyy nopeasti ihoon. Parasta tässä tuotteessa on ehdottomasti hehku! ✨ Iho näyttää heti raikkaammalta, tasaisemmalta ja elävämmältä levityksen jälkeen. Tämä on tuote, joka saa sinut näyttämään pirteämmältä myös päivinä, jolloin et oikeastaan tunne itseäsi kovin pirteäksi.. Kuitenkin en kokenut tuotteen olevan tarpeeksi kosteuttava kuivalle iholleni. Hehku on ehdottomasti olemassa, mutta muutaman tunnin jälkeen tunsin ihoni olevan edelleen hieman kuiva, erityisesti kasvojen kuivemmilla alueilla. Normaalille tai sekaiholle uskon tämän sopivan oikein hyvin. Plussat: + Antaa erittäin kauniin ja luonnollisen hehkun ✨ + Kevyt ja miellyttävä koostumus + Imeytyy nopeasti ihoon + Toimii hyvin meikin alla Miinukset: - Ei tarpeeksi kosteuttava kuivalle iholleni - Melko korkea hinta - Antaa enemmän hehkua kuin varsinaista kosteutusta kokemukseni mukaan Yhteenvetona mielestäni tämä on mukava tuote, joka todella toimii hehkun ja "glass skin" -tunteen suhteen. Jos haet pääasiassa hehkua, uskon että arvostat tätä, mutta jos sinulla on hyvin kuiva iho, saatat tarvita lisäksi kosteuttavampaa voidetta. Käytän tuotteen loppuun, mutta en ole varma ostaisinko sitä uudelleen (kasvovoiteena) juuri omaan ihotyyppiini 💖 #lykoinflutester #erborian45 näyttöä - Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 3 / 5Verifierad testare
Toivoin suurempaa vaikutusta
Olen jonkin aikaa testannut erilaisia Erborianin tuotteita, merkkiä, joka oli minulle aiemmin täysin tuntematon. Olen 36-vuotias ja ihoni on normaali, hieman kuiva kesäaikaan ☀️ Mielestäni tuote tuntuu kosteuttavalta ja imeytyy nopeasti ihoon jättäen hehkua ✨ Valitettavasti tuote jättää myös hieman kalvon/tahmeuden kasvoille, mikä tuntuu epämiellyttävältä lämpimällä ja hikoillessa. Olen kokeillut käyttää sitä yövoiteena, ja silloin kasvoilla on edelleen kalvo, kun herään. Olen kokeillut sekä glow- että matte-versiota, ja valitettavasti en koe suurta eroa tuotteiden välillä levityksen jälkeen, vaikka ne näyttävät erilaisilta 🤔 #lykoinflutester #erborian71 näyttöä - Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 5 / 5Verifierad testare
Rakastunut!
Olen todella nauttinut GLOW MOISTURIZER -voiteesta osana päivittäistä ihonhoitorutiiniani 🤩 Sen koostumus on silkkisen pehmeä ja kevyt, mutta se tarjoaa vaikuttavaa kosteutusta ilman rasvaista tai raskasta tunnetta iholla. Se imeytyy nopeasti ja jättää ihoni näyttämään raikkaalta, täyteläiseltä ja hehkuvalta koko päivän. Yksi pääsyistä, miksi olin innoissani kokeilemaan tätä kosteusvoidetta, on sen 5 %:n niasiiniamidi. Rakastan sisällyttää niasiiniamidia ihonhoitooni, koska minulla on laajentuneet ihohuokoset, ja tämä ainesosa on aina auttanut ihoa näyttämään sileämmältä ja hienostuneemmalta. Yhdistettynä hyaluronihappoon, koostumus tarjoaa erinomaista kosteutusta ja edistää tervettä, hehkuvaa "lasimaisen ihon" vaikutusta. Säännöllisen käytön jälkeen muutaman viikon ajan ihoni tuntuu pehmeämmältä, näyttää tasaisemmalta ja sillä on luonnollinen hehku, joka ei näytä rasvaiselta. Se on täydellinen kosteusvoide kaikille, jotka haluavat saavuttaa kosteutetun, hehkuvan ihon ja hyötyä samalla ihohuokosia supistavista ainesosista. Täydellinen yhdistelmä saman sarjan vesiseerumin kanssa 👌❤️ Suosittelen lämpimästi! #lykoinflutester #erborian34 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 5 / 5
Wow wow wow!
Uusi hehkun taso! Ja iso plussa sekä niasiinamidista että hyaluronihaposta🙌🏼24 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 4 / 5Verifierad testare
Nice👌
Olen kokeillut tätä voidetta pari viikkoa ja pidän siitä paljon. Olen käyttänyt sitä säännöllisen puhdistusrutiinini jälkeen ja käyttänyt saman merkin vesiseerumia. Pidän siitä, miten voide sulaa ihoon, vaikka laitoin vähän liikaa. Se on todella riittoisaa! Minulla on 45-vuotias iho, joka tarvitsee vähän ekstraa, joten yritän arvioida tuotetta riippumatta siitä. Tämä on luultavasti sarja hieman nuoremmalle iholle. Vaikka pidin voiteesta, se ei antanut minulle paljon hehkua, enkä tuntenut, että se antoi iholleni tarpeeksi. Annan silti hyvän arvosanan, koska näen potentiaalin. #erborian #lykoinflutester122 näyttöä
ErborianHydration RangeGlow Moisturizer 50 ml
29 €
Uutuus
Ilmainen toimitusmahdollisuus alkaen 30 €, voidaan lähettää heti
Kuvaus
Ainesosat
Silkinpehmeä, 24 tuntia kosteuttava kasvovoide korealaiseen “glass skin” -efektiin. Hyaluronihappoa ja 5 % niasiiniamidia sisältävä GLOW MOISTURIZER antaa pitkäkestoista kosteutusta ja auttaa ihoa näyttämään hehkuvammalta ja tasaisemmalta ilman rasvaista tunnetta.
Käyttö:
Levitä aamulla ja illalla osana päivittäistä ihonhoitorutiiniasi.
50 ml
- Kategoriat:Kasvot