anja.tolo

  • Het bericht is gemaakt 3 dag(en) geleden
    Beoordeling: 1 van de 5

    Slechte kwaliteit

    Ruikt lekker, maar ik zou het vermijden als je goede haarproducten wilt.
    1 product in post Slechte kwaliteit
    50 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 3 dag(en) geleden
      Hoi Anja 🤗🤍 Bedankt dat je je ervaring met ons deelt! 🙏 Haar is heel individueel, en wat perfect werkt voor sommigen, past helaas niet altijd bij anderen. Jammer dat de producten niet helemaal aansloegen, ook al vond je de geur lekker. We waarderen je eerlijke feedback enorm en hopen dat je in de toekomst producten vindt die beter bij je haar passen. 🌸 Fijne dag verder! 🍓