Camilla

  • Het bericht is gemaakt 5 dag(en) geleden
    Beoordeling: 1 van de 5

    Droog

    De shampoo en conditioner waren gehypet. Ze voldeden niet aan de verwachtingen, ik moest veel shampoo gebruiken om goed schuim te krijgen, beter bij de tweede wasbeurt, maar er ging veel shampoo in. De conditioner maakte het haar helaas ook niet beter. Het werd droog na het wassen in plaats van zo zacht als beloofd. Dit was 600 kr weggegooid geld, en als inner circle-klant moest ik een e-mail sturen omdat het pakket niet aankwam, wat de ervaring niet beter maakte. De producten kwamen uiteindelijk aan.
    1 product in post Droog
    186 keer bekeken