Elise
- Het bericht is gemaakt 4 dag(en) geledenBeoordeling: 1 van de 5
Blijf er vanaf
Ik heb door de jaren heen veel verschillende soorten shampoo en conditioner geprobeerd, dus ik wilde deze ook proberen na de lancering. Er komt bijna niets uit de pomp, dus je moet 10 keer pompen om überhaupt genoeg voor je haar te krijgen. Het is erg dun en schuimt niet. De geur is waarschijnlijk het enige positieve aan deze producten. Ik heb dun, Noord-Europees haar. Niet de prijs waard.1 product in post Blijf er vanaf112 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 4 uur geledenHoi Elise! 👋 Bedankt dat je je ervaring deelt! 🤍 Jammer dat deze niet helemaal aan je verwachtingen voldeed 🤍 De shampoo heeft een lichtere formule die anders kan aanvoelen in vergelijking met meer traditionele shampoos. Fijn dat de geur toch een pluspunt was ✨ Laat het gerust weten als je tips wilt voor producten die bij je kunnen passen 🌸 Het beste!