Elsa

  • Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Redken Volume InjectionShampoo

    Ik heb Scandinavisch fijn haar dat van nature plat is, mijn haar is "gevoelig" voor producten die oliën bevatten omdat ze mijn haar snel verzwaren en snel vet maken. Deze shampoo is tot nu toe 10/10, het laat mijn haar luchtig en echt SCHOON aanvoelen na het wassen, ik krijg een ongelooflijke glans en het haar voelt superzacht aan! 😍 Ik gebruik zowel de shampoo als de conditioner uit dezelfde serie! De shampoo heeft een vrij sterke bloemige geur die blijft hangen na het föhnen, maar het is echt niets wat stoort. Maar als je gevoelig bent voor sterke geuren en parfum, kan dit een minpunt zijn!
    1 product in post Redken Volume InjectionShampoo
    619 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 11 maanden geleden
    Beoordeling: 3 van de 5
    Geverifieerde koper

    Goed, maar niet de beste!

    Ik heb echt gewacht op een recensie van dit product, omdat het helemaal nieuw is! Maar nu heb ik het zelf getest en ik ben absoluut tevreden! Ik ben erg licht en heb VEEL zelfbruiners geprobeerd. Hoewel ik dark heb gekocht en meerdere lagen heb aangebracht, vind ik dat het meer als een medium is. Het is koel en mooi van kleur, brengt gelijkmatig aan & droogt snel in, maar het beste is dat het HELEMAAL niet naar zelfbruiner ruikt, het ruikt nauwelijks naar iets! Niet eens de volgende dag! Het vervaagt relatief snel, wat een nadeel is, maar het belooft ook niets anders! Ik heb betere geprobeerd, maar absoluut goed voor de prijs!
    1 product in post Goed, maar niet de beste!
    1822 keer bekeken
    • Reactie geladen 11 maanden geleden
      Maar ik geef waarschijnlijk nog steeds de voorkeur aan een BUS die "snel" maar vlekkeloos "vrijgeeft" boven een die lang blijft zitten en vlekkerig vrijgeeft, waardoor ik ongelijkmatig word, ik vind het toch leuk 👍🏻
      1 likes
  • Het bericht is gemaakt 11 maanden geleden
    3 keer bekeken